Haflinger weekend 2011

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:44

Een Z1 proefje zou wel heel gaaf zijn Li, dat zijn toch ergens wel wat doelen hoor ;)

doei schreef:
Ah wat leuk Sita dat stukje hengstenvlecht en het knotje! Zo show je toch de lange manen, maar toch netjes!

Dank je! Ik had geen tijd/zin het helemaal te vlechten.. Dan had ik 2 hengstenvlechten moeten maken en dus manen moeten scheiden.. Dus dan maar zo.. Idd wat je zegt, toch netjes.. :j

S_uus schreef:
[Hahaha ja voor 2 jaar geleden zei ik ook, aah ik zeg je wel wat..Zag ik Sita? En dat meisje met die rode geblokte jas rijden en denk maar niet dat ik iets durfde te zeggen!

Ja Siet gelukkig is je rijoutfit heel opvallend _O- grapje ;)

Dat was Roelke toen inderdaad... :))
En mij rij-outfit.. Tsja, welke malloot rijd nou met te grote zwarte en te korte chaps.. :+ Ik dus.. Maar goed, ik ben nog niet klaar met afvallen en heb een nieuw paar laarzen in de kast die te groot geworden zijn, dus dan nog maar even voor schut rijden.. :+

Nessie

Re: Haflinger weekend 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:46

Met de Z1 doe ik wel mee, maar dan officieel :) Alleen het is zo'n grote stuiterbal buiten, moeten ze even de Z voor mij in de binnenbak doen :P

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:47

Is goed manda!

Volgens mij mis ik iets over vlechten bij Sita haar haf?

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:48

Nou dat vind ik hartstikke knap van je hoor Sita_!
En waarvoor moet je je schamen?
Als je laarzen te groot zijn, valt dat volgens mij helemaal niet zo op hoor! :)

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:48

Ach Siet, des te meer is het straks een beloning met (nieuwe) passende laarzen :))

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:49

Sita_ schreef:
Een Z1 proefje zou wel heel gaaf zijn Li, dat zijn toch ergens wel wat doelen hoor ;)

Ja, ergens misschien wel idd :)) Al wil ik dat niet als doel zien :') Bang om mezelf teleur te stellen. Wie weet doe ik het komende jaar met Liet alleen 'lol met mn knol' en start ik maar L2 omdat we er niks meer van kunnen _O- Ik zie het allemaal wel!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:50

Nou Sita dat viel mij net helemaal niet zo op!
Kei goed van het afvallen, gaat ook best lekker of niet dan!!! Das iets om trots op te zijn ondanks dat je laarzen niet meer helemaal goed zitten, wees er maar mooi trots op want de reden waarom ze niet lekker meer zitten is toch heel goed en positief!

S_uus

DDW1190

Lovelita: Nee je hebt niet voor niks 10 winst gereden :+

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:51

DDW1190 schreef:
Nou dat vind ik hartstikke knap van je hoor Sita_!
En waarvoor moet je je schamen?
Als je laarzen te groot zijn, valt dat volgens mij helemaal niet zo op hoor! :)

Ze zijn zoveel te groot dat ik er dus niet meer mee kan rijden.. Mijn kuiten zijn inmiddels meer dan 12 cm afgeslankt..
Mijn chaps kan ik nog een beetje aansnoeren.. Maar binnenkort is dat ook gedaan, dus word het echt tijd voor wat nieuws..

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:51

@Lovelita:Haha dat ga ik doen, ik start volgend jaar B dressuur :j Om de B groep weer op te vullen als iedereen in het Z zit.

@Sita: 12 cm dat is een flink eind zeg!

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:52

Wauw dat vind ik erg knap! Nou ik zou zeggen ga jezelf eens lekker verwennen met inkopen doen :D

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:52

Nessie schreef:
@Lovelita:Haha dat ga ik doen, ik start volgend jaar B dressuur :j Om de B groep weer op te vullen als iedereen in het Z zit.

@Sita: 12 cm dat is een flink eind zeg!

Haha nou nou, wat heeft iedereen weer veel vertrouwen in zichzelf :o

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:53

De Z haal ik wel, maar vind het jammer dat de B anders niet meer aanwezig is. Dus dan gaan we voor B :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:53

DDW1190 schreef:
Wauw dat vind ik erg knap! Nou ik zou zeggen ga jezelf eens lekker verwennen met inkopen doen :D

Ik wacht nog even, zou het doodzonde vinden als ik nog meer afslank en ik weer mijn laarzen niet meer aan kan.. :o
Moet die andere nog laten innemen, tenminste, als dat kan, zo'n eind..

Ik start B met je mee Li.. Met Nadia misschien wel! :))

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:55

Al wordt Goldy helemaal gek van een B proef, dat merkte ik wel tijdens de SGW. Ze verveelt zich dood, het was 1 grote bom. Had dan ook maar 189 punten ofzo terwijl ik M1 reed op dat moment :o Best beschamend voor een B proef, maar ze kon zich niet meer gedragen haha :P

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:55

DDW1190 schreef:
Lovelita: Nee je hebt niet voor niks 10 winst gereden :+

haha ja klopt :)) Die vlogen zo ook maar hard binnen in die 7 wedstrijden.. Maar volgend jaar start ik haar niet meer, vandaar :)

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:56

Oke! dat is erg jammer! maar las dat je zusje op Lita ging of niet? of was dat nou weer een ander :+?

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:57

Waarom niet meer?

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:57

Sita_ schreef:
DDW1190 schreef:

Ik wacht nog even, zou het doodzonde vinden als ik nog meer afslank en ik weer mijn laarzen niet meer aan kan.. :o
Moet die andere nog laten innemen, tenminste, als dat kan, zo'n eind..

Ik start B met je mee Li.. Met Nadia misschien wel! :))

Idd, ik zou ook nog even wachten :)!

Haha leuk, dan doe ik mee met Mats, al is dat geen haflinger :') Maar ach, we moeten iets hebben om de B op te vullen!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:58

Verdorrie heb ik net mn laarzen aan een stalgenoot gedaan anders had ik ze meegenomen naar Ermelo voor je Siet misschien dat ze pasten........ zucht.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 22:59

S_uus schreef:
Verdorrie heb ik net mn laarzen aan een stalgenoot gedaan anders had ik ze meegenomen naar Ermelo voor je Siet misschien dat ze pasten........ zucht.

Denk het niet meid, ik zit helaas nog steeds op kuitmaat 48 op rechts en 50 op links.. Maar goed, er is wel al 12 af.. :D

Dames, ik ga mijn bed opzoeken... Het schijnt morgen lekker warm weer te worden (schijnt he, het regen hier nu nml) en moet er nog 2 rijden en eentje klaarmaken voor de keuring zaterdag, dus morgen vroeg dag! Weltrusten!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 23:00

DDW1190 schreef:
Oke! dat is erg jammer! maar las dat je zusje op Lita ging of niet? of was dat nou weer een ander :+?

Nee dat klopt :) Lita is eigenlijk altijd voor mijn zusje geweest. Ik zou haar enkel inrijden omdat ik meer ervaring had en mijn zusje toen nog maar 8 was ofzo :') Maar dat inrijden ging zo goed dat ik haar wat door bleef rijden. Toen is mijn shetlandertje gestorven, waarvoor we een B-pony'tje hebben gekocht, waar mijn zusje nogsteeds op past. Dus zodoende kon ik Liet mooi blijven rijden..

Nu blijf ik haar nog steeds doortrainen totdat mijn zusje het aankan om haar ong. 4x in de week sowieso kan rijden/trainen. Dit om haar in haar conditie te houden en omdat ze het zelf gewoon super leuk vindt. Maar omdat ik 18 ben geworden en haar niet tussen de paarden uit wil brengen, stop ik met de (officiële) wedstrijden.

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 23:01

Truste Siet :* Succes ermee morgen!

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-11 23:05

LoveLita schreef:
DDW1190 schreef:

Nee dat klopt :) Lita is eigenlijk altijd voor mijn zusje geweest. Ik zou haar enkel inrijden omdat ik meer ervaring had en mijn zusje toen nog maar 8 was ofzo :') Maar dat inrijden ging zo goed dat ik haar wat door bleef rijden. Toen is mijn shetlandertje gestorven, waarvoor we een B-pony'tje hebben gekocht, waar mijn zusje nogsteeds op past. Dus zodoende kon ik Liet mooi blijven rijden..

Nu blijf ik haar nog steeds doortrainen totdat mijn zusje het aankan om haar ong. 4x in de week sowieso kan rijden/trainen. Dit om haar in haar conditie te houden en omdat ze het zelf gewoon super leuk vindt. Maar omdat ik 18 ben geworden en haar niet tussen de paarden uit wil brengen, stop ik met de (officiële) wedstrijden.

Dat is inderdaad goed gegaan, moet je kijken wat voor een resultaat je met haar hebt gehaald! :D

Maar meiden, ik ga lekker slapen! ik lees morgen weer bij! *\o/*