Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

staat leukkk 

1 september begint mijn stage (of ietsje later i.v.m. de operatie) maar ga dan ook werken op een woongroep met verstandelijk gehandicapten, ze hebben ook een visuele handicap maar dat is voor mij alleen maar prettig 
horsii schreef:Ik kan juist niet wachten tot die volwassen is:P
Nu is die erg schattig, maar dalijk kan die lekkere stukken lopen en lekker mee naast de fiets etc.
Ga even in bad en dan naar de dierenarts.
doeidoei
En deden de knoppen het nog?
Toch ben ik echt trots op je dat je zo positief in het leven blijft staan! het zit je niet echt mee..
in bad... ik mis zo'n ding echt in mijn flat..
weer helemaal bij 
Had gister al heel even op d'r gereden en vanmiddag ff in de longeerbak gereden
ze is erg braaf maar moet echt nog alles leren. d'r zit stap, draf en rem op (galop heb ik nog niet geprobeerd, eerst maar d'r even evenwicht goed en wat meer knopper op zetten) Maar is ook wel weer leuk, want kan d'r helemaal naar me eigen had zetten 

daarom kon ik het ook niet laten hem erbij te zetten

Super dat je gaat starten!
's Middags even kijken wat er nog moet gebeuren en dan weer uurtje naar huis fietsen.
M'n broer & pa komen ook weer uit Amerika, dus wordt het weer druk in huis..
moet elke dag tot 6 uur werken en daarna ga ik gelijk door naar Angel en de zomerfeesten dus het is druk druk..
Liekjje schreef:Zo pfoe jullie hebben aardig weer lopen kletsen! Ik denk dat ik morgen even bij ga lezen want heb vandaag niet zo heel veel tijdmoet elke dag tot 6 uur werken en daarna ga ik gelijk door naar Angel en de zomerfeesten dus het is druk druk..
Woensdagavond was het frans duijts was echt super gezellig! kan echt goed zingen live!
En gisteravond was Waylon die was ook super goed!
Angel die kan denk ook een beetje meegenieten aangezien ze vlakbij de stad staat![]()
Ik ga snel werken en vanavond gaan we weer want dan komen er super veel dj's! Gregor Salto, Erick E enz![]()
En jaaa mijn stem is ook al aardig schor!