[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Candace

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 10:27

Veel plezier horsii. ;)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 12:33

:wave:

RM_ leuke foto's :)

Horsii, wat voor een opleiding ga je volgen 23 aug.?

Nib in het roze en blauw :D staat leukkk :+:

Gail, ik snap het ook ik lees af en toe bij en reageer maar probeer ook wat minder achter de pc te zitten. Heel veel sterkte, weet natuurlijk niet wat er zich afspeelt maar klinkt niet goed.

Tessa zit ook een beetje in een dipje :(:)

Sinds ik gister de injecties heb gehad voor mijn vitamine gebrek ben ik niet zo lekker.. misselijk, last van maagzuur, haast niet kunnen eten enz. Maar ja is misschien ook een stukje spanning geweest van de afgelopen tijd. Nog geen oproep gehad voor de operatie, moet wel gebeuren in nu en 3 weken of nouja bijna 2 weken..

Met Madeira gaat het goed, tut vaak met haar bijna dagelijks. Verder staat ze in de wei of paddock, mijn bijrijdster longeert/rijdt haar 4x per week en de andere 3 is meer lekker buiten staan, knuffelen, poetsen enzo (wandelen geprobeert maar krijg snel last van mijn knie na de tijd). Maar krijg hele leuke smsjes dat het heel goed gaat met rijden en dat ze heel erg tevreden is :D

Diezel doet het ook super, weegt nu 35 kilo ongeveer maar was ooit 39 dus afvallen gaat goed :)

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 12:43

Nou was wel een lekker buitenritje alleen paardje was erg heet en jollig maar wel super braaf.
Totdat ik om wou keren en mevrouw even liet zien dat ze heeeel goed de handstand kan.
Die bokten een aantal keer flink uit joligheid bij het aangaloperen.

@ madeira, ik ga mmz doen.
Ga op een woning voor ernstig verst. gehandicapten werken.

Hopelijk krijg je snel een oproep voor de operatie.
Fijn dat het met madeira goedgaat en met diezel.

Vanmiddag moet de pups naar de dierenarts voor entingen.
Pups is vandaag 13 weken.
Gelijk even wegen dalijk bij de da.
3 weken geleden woog die 5.6 kilo en 4 weken geleden 4 kilo.
Ben benieuwd hoeveel die nu alweer weegt.

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 13:10

13 weekjes alweeer ! geniet er maar van want voor je het week is tie 2 jaar ofzo ! maar nu nog onwijs lief en schattiggggg :D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 13:14

Ik kan juist niet wachten tot die volwassen is:P
Nu is die erg schattig, maar dalijk kan die lekkere stukken lopen en lekker mee naast de fiets etc.
Ga even in bad en dan naar de dierenarts.
doeidoei

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 13:25

ja dat dacht ik vroeger oook maar nou heb ik al dat wandelen wel gehad en laat het lekker aan me ouders over hahaha ze is nu bijna 12 denk :P
veel success ik ga naar cup dagdaggggggggg

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:08

Horsii, grappig we doen dezelfde opleiding :) 1 september begint mijn stage (of ietsje later i.v.m. de operatie) maar ga dan ook werken op een woongroep met verstandelijk gehandicapten, ze hebben ook een visuele handicap maar dat is voor mij alleen maar prettig ;)

horsii schreef:
Ik kan juist niet wachten tot die volwassen is:P
Nu is die erg schattig, maar dalijk kan die lekkere stukken lopen en lekker mee naast de fiets etc.
Ga even in bad en dan naar de dierenarts.
doeidoei

Haha ja daar zit wat in :)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:09

Niet bijgelezen en ga ik ook niet doen ook want moet zo naar mn werk. Maar we zijn net met de pup naar de DA geweest voor zn laatste entingen(nu pas over 12 maanden weer) en hij woog 10 kilo al.

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:37

ik ga zo weer op wedstrijd met bianca en iefke weer:P
op het gras mij benieuwe voor iefke der eerste keer op gras en bianca word altijd erg druk op gras...
uitslag horen julie natuurlijk

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 15:40

Succes met de wedstrijden. Ik ga aan het werk.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:02

Mooie foto's weer Lisa!! Dat blauwe setje vint k echt gaaf!! maar wat voor teugels heb je daar aanhangen?

Hey Gail.. Wel goeie deal met Kevin, gewoon allebij minder achter de comp.. Enne hele dikke knuf voor de rest! :(:) :(:)

Tessa gelukkig ook weer beetje terug :(:)

Denken jullie wel goed om jezelf dames!?!?

Horsii lekker buitenritje met Peeps :) En deden de knoppen het nog?

Ey Paulien, balen dat je nie lekker bent zeg.. Zal ook vast wel stukje spanning zijn idd.. ik hoop voor je dat je snel een oproep krijgt.. dan heb je het maar weer gehad :(:) Toch ben ik echt trots op je dat je zo positief in het leven blijft staan! het zit je niet echt mee..
Super fijn ook dat het goed gaat met Madeira en Diezel!

Lekkere bokkige peeps :+
:oo in bad... ik mis zo'n ding echt in mijn flat..

Marlis aan het werk.

Zo :+ weer helemaal bij :)
Ik vanmorgen eerst gewerkt en daarna weer naar Marena :) Had gister al heel even op d'r gereden en vanmiddag ff in de longeerbak gereden :) ze is erg braaf maar moet echt nog alles leren. d'r zit stap, draf en rem op (galop heb ik nog niet geprobeerd, eerst maar d'r even evenwicht goed en wat meer knopper op zetten) Maar is ook wel weer leuk, want kan d'r helemaal naar me eigen had zetten :)
nog ff wat plaatjes van vanmid :+
Lief pennypaardje :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog ff een Avalon(rechts) met z'n vriend :+
Afbeelding

Athosja is vanmorgen weer naar huis gegaan.. Had d'r gister nog ff dikke knuf gegeven voor ik weg ging.. Tis lastig.. Maar beter zo..

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 20:21

die laatste foto vind ik echt liefffff nathalie ! :)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:01

ja die is lief he :P daarom kon ik het ook niet laten hem erbij te zetten :+

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:27

Leuke foto's nathalie! :D

Ik heb net zooo gaaf gesprongen! :+: :+:
Marko begint echt zo netjes zijn beentjes op te vouwen, ik ben helemaal trots! :D
Binnenkort ga ik denk ik starten bij de pony's, het gaat super! :D

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:35

leuk dat ie het zo leuk doet ! :D
ik heb vandaag lekker buiten ritje zonder zadel gemaakt en hij was weer super braaf dus ik was ook helemaal trots op die kanjer <3

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:49

zo ik ben weer zeer tevreden terug
met bianca begon het echt te hozen ineens dat ik net begon
maar toch 2 winstpunten en 2 keer eerste
met iefke ging het ook erg goed
2 winstpunten en 1 keer eerste
dus weer super tevreden

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 21:54

Heb net les gehad, en zaterdag weer.
Instructrice heeft er even op gereden en ik heb weer een hoop geleerd. Wenner hopelijk ook want hij was weer veelste stout. Hij moet echt dat maffe geren af gaan leren, of in ieder geval minderen.

Leuke foto´s nathalie, ik vind het een leuke haf om te zien, en wat een voorpluk.
Hoop dat je er een hoop plezier mee zal beleven!

Gail; Sterkte!
Paulien; Wat leuk dat je bijrijdster je zo goed op de hoogte houd hoe t met madeira gaat! En wel lekker dat je zelf nog een beetje kan tutten. Hopelijk kan je zelf ook weer snel rijden en is je knie weer goed!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 22:27

@joopie: Maffe geren? Wat is dat? Heeft werner nog steeds streken, of wordt het al minder?

@roxylove: dat doe ik je niet na, zonder zadel. 1 keer schrikken en ik lig er naast!

@candace: goed hoor!

@nathalie: wat goed dat je nu toch maar de knoop door hebt gehakt en meteen een nieuw bijrijdhafje hebt gevonden! Wat doen de eigenaren er zelf mee, rijden die er nog op?

@madeira: leuk dat je je stage begint. Kan dat wel met je knie?

@peelie: je woont toch niet bij kevin? Of inmiddels wel? Mijn vriend heeft niks te zeggen over hoeveel ik internet:) Gelukkig hebben we twee computers.

Ik hoor net dat mijn stage niet maandag maar de week erna begint. Dat betekent dus nog een hele week vrij. Ik ben die vakantie nu wel een beetje zat aan het worden! Maar het mooie is dat ik nu morgen wel naar huis kan om op ankie te rijden :D

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-10 23:29

@hinke; haha ik ben het nu wel gewent, in 1week ingereden met zadel en toen werd het zadel verkocht dus 2 weken zonder zadel gereden en nu hebben we net een week ons westernzadel haha mAar hadweer effe zin om zonder te gaan hihi

heb net film op rtl 7 gekeken en ga nu denk slapen om morgen weer vroeg naar cuppie te gaaan.
weltrusten allemaal voorstraks doeiiiii

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 08:24

Goedemorgen all!

Nieuwe dag, nieuwe kansen dus ik ga gelijk maar rijden vandaag. Zullen het varkentje is even wassen.

De buren zijn hier aan het verbouwen wat een herrie zeg!
Eerst de buren links die de tuin op gingen knappen, toen de buren rechts die een schuur gingen vernieuwen en nu 2 huizen verder aan het verhuizen :Y)

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 08:32

Iedereen die het een beetje tegen zit, stertke :(:)

Paulien lekker tutten bij Madeira, en leuk dat je bijna mag beginnen op je stage! :D

Candace daar eis ik wel een foto van natuurlijk haha :) Super dat je gaat starten!

Nathalie super leuke foto's! :D

Hinke lekker vakantie, ik zou er alles aan doen voor nog een week vakantie. Heb echt nog geen dag voor mezelf gehad!

Haha Jody ik erger met je mee, bij ons zijn de buren ook aan het slopen etc. En wij hebben twee-onder-één-kap :P

Zo ik ga lekker een uurtje naar Nibbit fietsen, iemand maakt foto's tijdens het rijden en daarna Mike appaloosa doen :D 's Middags even kijken wat er nog moet gebeuren en dan weer uurtje naar huis fietsen. :) M'n broer & pa komen ook weer uit Amerika, dus wordt het weer druk in huis..

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 10:25

Zo pfoe jullie hebben aardig weer lopen kletsen! Ik denk dat ik morgen even bij ga lezen want heb vandaag niet zo heel veel tijd :P moet elke dag tot 6 uur werken en daarna ga ik gelijk door naar Angel en de zomerfeesten dus het is druk druk..

Woensdagavond was het frans duijts was echt super gezellig! kan echt goed zingen live!
En gisteravond was Waylon die was ook super goed!
Angel die kan denk ook een beetje meegenieten aangezien ze vlakbij de stad staat :P
Ik ga snel werken en vanavond gaan we weer want dan komen er super veel dj's! Gregor Salto, Erick E enz :D

En jaaa mijn stem is ook al aardig schor! :+

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 11:12

Liekjje schreef:
Zo pfoe jullie hebben aardig weer lopen kletsen! Ik denk dat ik morgen even bij ga lezen want heb vandaag niet zo heel veel tijd :P moet elke dag tot 6 uur werken en daarna ga ik gelijk door naar Angel en de zomerfeesten dus het is druk druk..

Woensdagavond was het frans duijts was echt super gezellig! kan echt goed zingen live!
En gisteravond was Waylon die was ook super goed!
Angel die kan denk ook een beetje meegenieten aangezien ze vlakbij de stad staat :P
Ik ga snel werken en vanavond gaan we weer want dan komen er super veel dj's! Gregor Salto, Erick E enz :D

En jaaa mijn stem is ook al aardig schor! :+

Aan het einde van de week heb je echt geen stem meer over, haha. Mijn stem is nog steeds niet helemaal terug.
Veel plezier & werkse.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 11:20

Hinke, Kevin woond bij mij.

Het is niet alleen dat ik te veel internet, het is ook dat mijn sociale leven er onder leid. Ik zit alleen maar achter de computer te bokken, en nu ken ik jullie heel erg goed, maar het is natuurlijk een beetje triest als ik over een paar jaar zeg dat mijn vrienden op internet zitten... Dat ik weet hoe ze zijn maar dat ik ze eigenlijk nog nooit irl heb gezien. Daarbij leiden de paarden er ook onder, dan heb ik gewoon geen zin om te gaan omdat ik nog even dit en nog even dat op bokt wil doen, en dan ben ik zo 2 uur verder. Dat kan gewoon niet en zo doende ga ik dus een stuk minder op de computer. Zo af en toe zal ik hier lezen en reageren (zoals nu), maar heel aktief aktief meekletsen zal ik niet meer doen.

Nathalie, leuke apparte van steenbergen heb je daar! Mooie merrie. Ik hoop dat ze net zo werkwillig en slim is als Mara en dat ze de 'trukjes' van het rijden snel onder de knie heeft! Jammer van Athosja, maar ik heb altijd een beetje het idee gehad dat dat vanaf het begin al niet helemaal 100% klikte tussen haar en jou. Veel sucses met deze nieuwe troef :D

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-10 13:22

Peelie; amen _/-\o_ zit in precies hetzelfde schuitje, dus ik post ook niet meer zo heeel erg veel :')

Ik ga morgen trouwens Max ophalen! jippie *\o/* om 8 uur in de ochtend... jeeej %)