Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gothic_TeZZy schreef:Thanks meiden!
je wilt niet weten hoevaak ik gewoon meteen negatief wordt aangesproken, zo van IELL lelijk! terwijl jij dieuwke gewoon zegt: nniet mijn stijl.. Oke dat's cool![]()
Dieuwke1315 schreef:JaIk mag nog niet werken .. misschien straks op de manege helpen ofzo
Freya schreef:ik vind dat erg gaaf Tessa, die gothic jurken, niet dat overdreven, maar zoals die foto's geweldig.
Vind alleen die jurken enzo best wel aan de prijs.
Ooit ga ik met Donna in gothic-stijl een kur doen, stond op de planning voor vorig jaar, hahaha dan kom ik wel info inwinnen bij je Tessa als het zover is ... incl muziekje.
Jeest Gail wat een bakbeest die vis, eet die niet al je kleine vissies op ?
Verder niet veel te melden, straks naar me meisjes, Donna even uit haar box halen en lekker poetsen en vertroelen, aad gaat even mee, krijgt ze dubbel aandacht en dan een half rondje over het erf, omdat ze anders in de gang moet draaien, is niet echt de bedoeling nu.
Gothic_TeZZy schreef:haha.. De jurken zijn ook vrij prijzig, lang leve uitverkoop en een stoffenmarkt+naaimachine![]()
Maar dat overdreven gothic.. ben ik soms ook (A) alleen geen foto's van..
Had nog niet gereageerd op het feit dat je meisje weer thuis is, fijn gevoel zeker! Denk ook dat het stukje lopen om te poetsen weinig kwaad kan, ze zal zelf ook wel een grens aan geven? (of heb je zo'n kei harde bikkel-haf?)
suus_elviera schreef:ik kreeg vandaag om 9 uur een tel van de stal baas van jou paardje heeft last van dr buik
dus ik ben meteen heengegaan en meteen gaan lopen ze lag alweer in de bak
dus toen kwam de da heeft ze een prikkje gehad en moest het beter worden
tot half 4 gelopen en toen weer de da gebeld wand ze had nogsteets niet gemest
toen kwam ie weer om 4 uur
en die zij nog 10 min lopen en vanavond nog een keer 10 min en dan kijken hoe het morgen gaat
suus_elviera schreef:ik kreeg vandaag om 9 uur een tel van de stal baas van jou paardje heeft last van dr buik
dus ik ben meteen heengegaan en meteen gaan lopen ze lag alweer in de bak
dus toen kwam de da heeft ze een prikkje gehad en moest het beter worden
tot half 4 gelopen en toen weer de da gebeld wand ze had nogsteets niet gemest
toen kwam ie weer om 4 uur
en die zij nog 10 min lopen en vanavond nog een keer 10 min en dan kijken hoe het morgen gaat