[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Origineel

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 17:42

Ja :j Ik mag nog niet werken .. misschien straks op de manege helpen ofzo :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 17:56

Ik ga maar eens, anders komt het niet af! TOEDELS!!!!

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 17:56

Doeei ! :D Succes !

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 18:55

Gothic_TeZZy schreef:
Thanks meiden!
je wilt niet weten hoevaak ik gewoon meteen negatief wordt aangesproken, zo van IELL lelijk! terwijl jij dieuwke gewoon zegt: nniet mijn stijl.. Oke dat's cool :P :)

Niks van aan trekken! Je bepaalt toch zelf wat je leuk vind..

Dieuwke1315 schreef:
Ja :j Ik mag nog niet werken .. misschien straks op de manege helpen ofzo :P

Op je 13de hoor je nog niet te werken hoor dieuwke ;) En de afspraak voor de buitenrit staat!

@moyra: zag dat je jarig bent geweest: gefeliciteerd! Wanneer komt je nieuwe paard nu naar stal? Op dezelfde dag dat ankie weg gaat? Bram heeft nu een extra box, dus mss zou je hem al eerder bij bram kunnen zetten? Dan kan ik hem ook nog zien ;)

Ik ga ff eten :Y)

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 19:06

Ben 14 O:)

Dan zie ik je in de kerstvakantie Hinke :P :=

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:18

ik vind dat erg gaaf Tessa, die gothic jurken, niet dat overdreven, maar zoals die foto's geweldig.

Vind alleen die jurken enzo best wel aan de prijs.

Ooit ga ik met Donna in gothic-stijl een kur doen, stond op de planning voor vorig jaar, hahaha dan kom ik wel info inwinnen bij je Tessa als het zover is ... incl muziekje.

Jeest Gail wat een bakbeest die vis, eet die niet al je kleine vissies op ?

Verder niet veel te melden, straks naar me meisjes, Donna even uit haar box halen en lekker poetsen en vertroelen, aad gaat even mee, krijgt ze dubbel aandacht en dan een half rondje over het erf, omdat ze anders in de gang moet draaien, is niet echt de bedoeling nu.

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:23

haha.. De jurken zijn ook vrij prijzig, lang leve uitverkoop en een stoffenmarkt+naaimachine :P
Maar dat overdreven gothic.. ben ik soms ook (A) alleen geen foto's van..

Had nog niet gereageerd op het feit dat je meisje weer thuis is, fijn gevoel zeker! Denk ook dat het stukje lopen om te poetsen weinig kwaad kan, ze zal zelf ook wel een grens aan geven? (of heb je zo'n kei harde bikkel-haf?)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:26

Freya schreef:
ik vind dat erg gaaf Tessa, die gothic jurken, niet dat overdreven, maar zoals die foto's geweldig.

Vind alleen die jurken enzo best wel aan de prijs.

Ooit ga ik met Donna in gothic-stijl een kur doen, stond op de planning voor vorig jaar, hahaha dan kom ik wel info inwinnen bij je Tessa als het zover is ... incl muziekje.

Jeest Gail wat een bakbeest die vis, eet die niet al je kleine vissies op ?

Verder niet veel te melden, straks naar me meisjes, Donna even uit haar box halen en lekker poetsen en vertroelen, aad gaat even mee, krijgt ze dubbel aandacht en dan een half rondje over het erf, omdat ze anders in de gang moet draaien, is niet echt de bedoeling nu.

Nee, het is een algeneter namenlijk :D dus dat is no problemo :D

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:28

Ben weer bijgelezen. Die is wel heel groot, word nog groter waarschijnlijk. Mijn ouders hebben er ook een, word nu te groot voor de aquarium. Gaan ze m weer inruilen voor een kleinere hihi.

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:32

ik kreeg vandaag om 9 uur een tel van de stal baas van jou paardje heeft last van dr buik

dus ik ben meteen heengegaan en meteen gaan lopen ze lag alweer in de bak

dus toen kwam de da heeft ze een prikkje gehad en moest het beter worden

tot half 4 gelopen en toen weer de da gebeld wand ze had nogsteets niet gemest

toen kwam ie weer om 4 uur

en die zij nog 10 min lopen en vanavond nog een keer 10 min en dan kijken hoe het morgen gaat

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:36

Gothic_TeZZy schreef:
haha.. De jurken zijn ook vrij prijzig, lang leve uitverkoop en een stoffenmarkt+naaimachine :P
Maar dat overdreven gothic.. ben ik soms ook (A) alleen geen foto's van..

Had nog niet gereageerd op het feit dat je meisje weer thuis is, fijn gevoel zeker! Denk ook dat het stukje lopen om te poetsen weinig kwaad kan, ze zal zelf ook wel een grens aan geven? (of heb je zo'n kei harde bikkel-haf?)

helaas heb ik er eentje die totaal niet gauw aangeeft dat ze pijn heeft. Niet met kreupel lopen, moet echt op haar lichaamstaal gaan letten anders zie je het bij haar niet. Een kei harde bikkel haf dus. Maar ja ik ken dr gelukkig door en door, dus heb het snel in de gaten en heb nog pijnstilling staan voor dr.

Mijn collega, danst op verschillende festivals en soms zie ik foto's, dan zit ik echt te kwijlen om die jurken die sommige aan hebben. Alleen ben ik niet het type om die aan te trekken, alleen voor een kur, hahahaha ja zit raar in elkaar.

Maar gewoon niks van aan trekken hoor als ze er wat van zeggen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:36

hoe groot is het aquarium dat jou ouders hebben? De gene die ik nu heb staan is een 120 bij 50 bij 60. best groot dus. Als het ooit zo ver komt gaat deze vis naar sealive oid. Dan gaat ze echt niet meer een klein aquarium in. dat wil ik haar niet aandoen.

Ik heb nu 2 van de zelfde, ik heb een kleintje (10cm oid) dat is wel leuk dus :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:37

suus_elviera schreef:
ik kreeg vandaag om 9 uur een tel van de stal baas van jou paardje heeft last van dr buik
en die zij nog 10 min lopen en vanavond nog een keer 10 min en dan kijken hoe het morgen gaat

Hoop dat het snel beter met haar gaat ... :(:)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:38

Ik ben nu weg, even omkleden en dan naar stal.

doeiiiii tot vanaaf.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:38

suus_elviera schreef:

wat naar, ze heeft nogsteeds niet gemest?

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:39

Een bikkelhafje dus.. hmm.. gelukkig ken je d'r dan inderdaad!

Ik ook.. haha.. Al zou ik alleen een hele dag op festival gaan om alleen maar jurken te kijken ik vermaak me wel!
Heb nu een witte weide rok die ik met veel dingen kan combineren zoo leuk :D
Vooral omdat het me mams trouwjurk was..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:42

Mara is ook zo'n bikkel haf. Als ze stok en stok kreupel zou moete lopen dan huppeld ze alleen maar...

Ze heeft een haf jaar met een veel te krap zadel rondgelopen. Pas na een half jaar begon ze een beetje raar te lopen. Ze kwam niet helemaal lekker uit de schouder...

Ieder volbloedje had echt stok kreupel gelopen...

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 20:44

Die van mn ouders is vrij klein, ong 60 bij 40 ofziets. Ik heb zelf een grotere 80 bij 50. Maar krijg binnenkort een nog wat grotere. Is meer de hobby van mn vriend, vind ie leuk naar visjes kijken hihi.

blondiev

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:39

Mijn haf is ook zo'n bikkeltje. Als haar iets pijn doet merk ik dat doordat ze dan vrelelijk begint te drammen. Wij hebben ook eens een groot aquarium gehad met zo'n meerval erin. Het aquarium had geen deksel en daardoor verspreidde het licht zich nogal. Ik hou wel van kaarsjes aansteken, maar die werkten niet bij dat aquariumlicht. De katten vonden het wel erg leuk. Er lag een boomstammetje in waar ze dan opzaten en naar de vissen keken zonder er eentje uit te halen. Het water vonden ze ook lekkerder dan het eigen water :D. Mijn man ( Leon ) zou wel graag weer eentje willen, ik weet het nog niet zo.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:43

ik vind dat ook leuk visjes kijken :D

Pfff, Marien touwens weer door de bocht. Had ik hem ge-smst of hij zin had om lang te komen. En daar kreeg ik maar geen andwoord op. Dus belde ik hem of hij mijn sms had ontvangen. Zecht hij "ja, ik wilde net gaan reageren..." Ik dacht bij mezelf, vast wel, maar heb er verder niks mee gedaan.
Ik heb de vraag nog een keer bij hem neergelegt. Zecht hij "is goed!" Dus ik vraag aan hem oe laat hij bij mij is. Zecht hij "10 uur, is dat goed?" Dus ik zeg kan het niet wat vroeger? (aangezien in om 11 uur al naar mijn bed moet) kan het niet om 9 uur, dan kunnen wel elkaar teminste nog een beetje redelijk zien. zecht hij "Nee ik ga gamen met jesse." Ik word er echt een beetje kriebel van...

Hij loopt te zeuren tegen mij dat ik meer tijd vrij moet maken voor hem, dat ik in de middag naar de paarden moet, of vlak na het avond eten. En dat ik dus rekening moet houden met hem. Dus zeg ik, de paarden die zet ik niet al in de middag op stal, dat is niet goed voor ze. daarbij zijn paarden levende wezens, die kan je niet even laten wachten of een dagje laten staan (als in geen eten geven oid) een spelletje kan je wel een dagje laten staan. Het is de laatste tijd ook iedere keer als ik bel of hij zin heeft om wat te gaan doen dan zecht hij dat hij gaat gamen... Ik vind het echt niet erg dat hij wil gamen, maar het is atuurlijk niet leuk als het al de 4e of 5e keer achter elkaar is dat hij dat zecht... Dan denk ik bij mezelf, waarom moet ik wel 'uitwijken' voor jou spelletje dat best een dagje kan wachten en moet ik mij wel in allerlij bochten wringen voor hem wat niet even een dagje kan wachten...

Hij zit de laatste tijd ook helemaal niet lekker in zij vel. Hij vind zijn studie niet leuk, hij vind het te makkelijk... Maar opzoek naar een andere opleiding doet hij niet :S Ik snap hem wat dat betreft echt niet....

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:51

Heb hem net ge-smst of het goed is als ik naar hem kom omdat ik hem gewoon graag wil zien. smst hij net terug, is goed...

Snap u hem, snap ik hem, want dan moet hij zijn game alsnog laten vliegen voor mij, hij gamed namenlijk niet als ik er bij ben... of we gaan samen zitten gamen, maar dat is toch anders...

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:52

Mannen moet je niet willen begrijpen ;) . Ik snap die van mij ook nog steeds niet, woon toch al 6 jaar met hem samen. Misschien moet je t er eens met hem over hebben. Er zit m vast wat dwars.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 21:55

ik heb het regelamigt met hem over zulk soort dingen... Maar hij zit weer in zo'n periode dat hij overal omheen draait en dat ik het echt uit hem moet trekken, dat heeft hij altijd rond de winter.

maarja, dan ga ik nu eens naar hem toe, eens even kijken of ik misschien uit hem kan 'trekken' wat er nou echt loos is...

toedels :)

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 22:00

Toch veel plezier dan, dag

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-09 22:00

:wave:

Heb net goed gereden :D !