Daar heb ik slapenloze nachten over gehad. Het hele rijden was een drama. Alles schoof of paste gewoon weg niet. Zadelmakers/zadelpasser allemaal gaven ze aan dat er gewoon weg geen breed genoeg zadel zou zijn. Boomloos ook daar waren de pommels van te smal of de zadels weer te lang.Als ik een zadel op maat had laten maken dan had het nu weer de prullenbak in gegaan aangezien maron echt veel is afgevallen.
Waarschijnlijk past er nu wel een boomzadel op. Uiteindelijk vorig jaar wel een zadel gevonden
!
Ik heb een Ainsley dressuurzadel met verstelbare boom.. Maar heb vroeger áltijd een Wintec gehad! 
Kun je ook niet meer rijden op het moment zeker? Mijn hoefsmid heeft ook een hernia gehad, is er aan geopereerd en heeft nu nergens last meer van en is weer lekker hoefsmid 

*
*
Ze gaat als ze haar B-zwemdiploma heeft (moet volgende week zondag op) op paardrijden
Maar ook nog veelzeidigheid van vroeger, daar doe ik de helft van weg, andere helft hou ik omdat ik wss ook ga springen met Stravero en dat is niet zo slim met mn dressuurzadel