Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
S_uus schreef:Dat beest moet per direct de ballen eraf.
We zijn ons een ongeluk geschrokken, ook mijn stalgenoot/asra zijn buurman waren aanwezig in die bak, en Rowana (amazone Winser G) is geraakt door Newton.
Eerder die dag was ie blijkbaar al niet handelbaar en op stal schijnt ie de nodige 'straf' (half uur later) te hebben gehad.
Nou mijn keuze was allang duidelijkweg met zakkie!!! Hij is niet goedgekeurd, dus snap het nut om hengst te houden niet .
Gelukkig is er niks ernstigs gebeurt, maar zoals je hebt kunnen zien, was er een 'engeltje aanwezig'.
Heike1998 schreef:S_uus schreef:Dat beest moet per direct de ballen eraf.
We zijn ons een ongeluk geschrokken, ook mijn stalgenoot/asra zijn buurman waren aanwezig in die bak, en Rowana (amazone Winser G) is geraakt door Newton.
Eerder die dag was ie blijkbaar al niet handelbaar en op stal schijnt ie de nodige 'straf' (half uur later) te hebben gehad.
Nou mijn keuze was allang duidelijkweg met zakkie!!! Hij is niet goedgekeurd, dus snap het nut om hengst te houden niet .
Gelukkig is er niks ernstigs gebeurt, maar zoals je hebt kunnen zien, was er een 'engeltje aanwezig'.
Sorry hoor, maar dit antwoord vind ik echt belachelijk!
Omdat de baas het zo nodig vond om naar die keuring met de pony te gaan, is dit gebeurt hé!
Als ze hem eerder al niet in toom kon houden, moest ze hem laten castreren. Dit is NIET de schuld van de pony hoor!
En hoe belachelijk dat hij "de nodige straf" had gehad! En zeker een half uur later. Het is de baas zijn/haar schuld, niet de pony!
Marlis schreef:Hier wel 2 outdoordekens in maat 185 te koop, 1 nog nooit gebruikt en 1 zgan. 200 en 300 grams.
Roze en blauw geruit.
Paar daagjes druk geweest. Uiteraard wel de paarden gedaan.
Vanmorgen lekker gewandeld met kyra(veulen), ze is zo braaf. Gaat alleen met ons mee op pad, scooters, skaters niks is ze bang boor. Gelukkig droog weer nu dus het land wordt ook droger.
Nu bij peep. Aan het wachten op de zadelmaker. Eind december zadel laten aanmeten en het voelt voor mijzelf dat hij nu iets naar links ligt, dus ben benieuwd. Zo dus even rijden. Denk na de zadelmaker nog ef zonder zadel.
Jodie_Delano schreef:SpecialBel schreef:Jodie:
Ho ho, dat hoeft niet zeg,
---
????????????????????

. Was super leuk en ging erg goed. Woensdag hebben we een buitenrit gemaakt. Hihi was ik half verdwaald. Ben naar het water gegaan en op de terugweg verkeerde afslag genomen kon ik het hele end weer terug. Heidi was echt helemaal op maar toen doorhad dat we op de juiste weg naar stal gingen werd ze weer zo druk tja dan kan je spierpijn verwachten
Men zus gebeld waar de grote apparaat was. Lag bij mijn andere zus dus die maar gebeld en kon hem gelukkig nog ophalen. Dus maar met de grote geschoren. Kwam een haar af. Maar ziet er nu weer keurig uit. Zal wel even foto maken volgende week
Daarna nog even laten vrijspringen. Even kort ze had er wel zin in. Nog lekker uitgestapt en weer lekker de wei in. Nam overal zoveel tijd voor door dat lekkere zonnetje kon de hele dag wel bij de paardjes zijn.
niet mee gaan hoor en zich verschuilen achter Amber. Eindelijk mee gekregen er nog even opgeklomen zonder zadel over een balkje stappen.
crossen dus. Daarna de buitenrit en alles was natuurlijk opeens eng.
jomaro schreef:Mariska en Maron
Vandaag ook inderdaad een buitenrit gemaakt. Heerlijk genieten met dit weer en nog geen dazen! Anders zit je die de hele buitenrit weg te meppen.
En al rijdend dan nog bedenken dat je eigenlijk nog moet stofzuigen ,schoonmaken.........

. zijn bezig met slepen en ze heeft nog geen stap verkeerd gedaan, al is ze wel flink ondeugend hoor!
suikermeisje schreef:Mag ik me ook melden
Ik ben Thamar en rijd nu de haflinger die we sinds zo'n 3 maand hebben in.
Ze is 4 jaar uit heet Namona van de buitenlust (ofzo) en is van Winser G. Rijd haar nu sinds 4 weken en ze doet het super braaf. Ze moet uiteindelijk karre'knol' worden. zijn bezig met slepen en ze heeft nog geen stap verkeerd gedaan, al is ze wel flink ondeugend hoor!
Lijkt me leuk om hier mee te kunnen gaan lezen en kletsen

) is langs de grote baan in de grasberm, mijn zus en haar vriend gaan daar regelmatig galopperen. Maar ik voel me daar nog niet klaar voor. Buiten stappen en eens klein drafje menemen is al eng genoeg
Erg vervelend zeg zo'n wond!
). Lesklantje reed erop en ik op mijn jonge KWPN-er, was 1,5 week geleden btw
.