Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Sita_ schreef:DDW1190 schreef:Dat is een heel mooi doel zeg! Sita
Ja he! Als het niet lukt om geselecteerd te worden is het niet erg hoor, tenminste, dan zie ik het niet als falen. Maar het zou wel erg leuk zijnInstructrice ziet wel een goede dressuurpony in Ninthe.. En dat vind ik erg leuk om te horen, zij zelf rijd ZZlicht met allerlei KWPN-kracks en ze is zelfs bereid om Ninthe door te rijden als we in Sept. met vakantie zijn.. Zo leuk!
Ik had dinsdag niet zo'n fijne les, Goldy moest meer sprong, maarja eigenlijk liep ze wel prima, het blijft haar minst sterke gang. Dus ik activeer maar die pony zet het op een lopen, ja dat was goed. Nou ik zei; Nou zo kan ik haar toch niet houden, het ziet er niet uit en ze is hartstikke sterk! Ik was bloedsjagerijnig en heb 20 minuten niet meer geluisterd naar wat er me werd verteld en gewoon m'n eigen ding gedaan. Hihi, heus niet eigenwijs maar ik was het er zo niet mee eens
. En m'n instructrice maar praten en praten (Was de M/Z wedstrijdles, dus groepsles, dus het was niet uber-l*llig). Dus na 20 minuten was ik weer gekalmeerd en zei rustig tegen haar; ja maar ...... en mijn kant van het verhaal. Je zag haar blik echt van; Hehe die is ook niet boos meer. 

Sita_ schreef:Ja, dat is echt superleuk! Ik les nog niet zo lang bij haar, maar het bevalt echt heel goed.
Ik was niet eens echt opzoek naar iemand nieuws, maar ik wilde zomaar eens een proefles doen en we gingen ineens zoveel vooruit dat ik de (toch wel lastige) keuze gemaakt heb om over te stappen.
Het is alleen zo moeilijk om tegen mijn andere instructrice te zeggen, dat moet ik ook nog steeds doen. Maar moet nog even de juiste woorden vinden. Wil haar ook niet voor het hoofd stoten.
Ik zit nog het liefste in gallop, wie had dat ooit gedacht!
Echt leuk om te lezen dat je zo fanatiek wordt!

We waren door
Het laatste seizoen dat ik met Liet door zou kunnen is het gewoon nog gelukt *apetrots
* 
doei schreef:Leuk om de doelen te lezen![]()
Mijn doel was 1 jaar lang om een mooie gallop te krijgen en eindelijk is die erIk zit nog het liefste in gallop, wie had dat ooit gedacht!
We haalde wel steeds rond de 185, maar altijd bedorven 6 gallop onderdelen het plaatje.
Ik wil in de B nog een paar keer boven de 190 rijden. Uit 7 proefjes hebben we nu 6 winst.
Als dit lukt starten we de winter L1 onderling (HTC competitie) om volgend jaar zomer L1 officiel te starten.
, heb deze week voor het eerst een mooie middengalop gereden zonder weerstand te voelen of wat dan ook.. Gewoon lekker ontspannen en mooi opwaarts.. Machtig gevoel was dat, was daarna zo trots op ons 

Sita_ schreef:Verwacht voor nu nog maar niet teveel van ons hoor, we zijn er eigenlijk nog niet opnieuw klaar voor om te starten volgens instructrice.. We komen uit een flinke dip en hadden net nog een paar weekjes langer moeten hebben, maar ze zegt ook, meer dan je best kan je niet doen...

Mandarijn schreef:S_uus schreef:Oe dat klinkt best serieus, whats wrong?
Was dat tegen mij?

Ik rij lekker wat we willen en ik heb altijd maar gezien hoe ver we kwamen. Ik wilde eerst (paar weken geleden nog
) nog M2 gaan starten, maar dat zou voor 2,5 maand zijn omdat ik September sowieso nog M1 blijf. Ik blijf lekker M1, en sluit het dan mooi af en daarna gaan we lekker thuis verder! Wie weet volgend jaar met Ermelo wel M2 zonder startkaart, of heeeeeel misschien zelfs een Z1 proefje zonder startkaart! 
DDW1190 schreef:Ik had vorig buitenseizoen 96 punten, maar manchester werd toen heel erg ziek, dus zat er niet in!
denk niet meer dat ik dat puntentotaal haal haha
Suus: Ik ben precies hetzelfde hoor! maar het gaat vanzelf, nergens om druk maken joh!
wij zijn allemaal hardstikke aardig, vooral ik natuurlijk
grapje