Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sita_ schreef:DDW1190 schreef:Dat is een heel mooi doel zeg! Sita
Ja he! Als het niet lukt om geselecteerd te worden is het niet erg hoor, tenminste, dan zie ik het niet als falen. Maar het zou wel erg leuk zijnInstructrice ziet wel een goede dressuurpony in Ninthe.. En dat vind ik erg leuk om te horen, zij zelf rijd ZZlicht met allerlei KWPN-kracks en ze is zelfs bereid om Ninthe door te rijden als we in Sept. met vakantie zijn.. Zo leuk!
Sita_ schreef:Ja, dat is echt superleuk! Ik les nog niet zo lang bij haar, maar het bevalt echt heel goed.
Ik was niet eens echt opzoek naar iemand nieuws, maar ik wilde zomaar eens een proefles doen en we gingen ineens zoveel vooruit dat ik de (toch wel lastige) keuze gemaakt heb om over te stappen.
Het is alleen zo moeilijk om tegen mijn andere instructrice te zeggen, dat moet ik ook nog steeds doen. Maar moet nog even de juiste woorden vinden. Wil haar ook niet voor het hoofd stoten.
doei schreef:Leuk om de doelen te lezen![]()
Mijn doel was 1 jaar lang om een mooie gallop te krijgen en eindelijk is die erIk zit nog het liefste in gallop, wie had dat ooit gedacht!
We haalde wel steeds rond de 185, maar altijd bedorven 6 gallop onderdelen het plaatje.
Ik wil in de B nog een paar keer boven de 190 rijden. Uit 7 proefjes hebben we nu 6 winst.
Als dit lukt starten we de winter L1 onderling (HTC competitie) om volgend jaar zomer L1 officiel te starten.
Sita_ schreef:Verwacht voor nu nog maar niet teveel van ons hoor, we zijn er eigenlijk nog niet opnieuw klaar voor om te starten volgens instructrice.. We komen uit een flinke dip en hadden net nog een paar weekjes langer moeten hebben, maar ze zegt ook, meer dan je best kan je niet doen...
Mandarijn schreef:S_uus schreef:Oe dat klinkt best serieus, whats wrong?
Was dat tegen mij?
DDW1190 schreef:Ik had vorig buitenseizoen 96 punten, maar manchester werd toen heel erg ziek, dus zat er niet in!
denk niet meer dat ik dat puntentotaal haal haha
Suus: Ik ben precies hetzelfde hoor! maar het gaat vanzelf, nergens om druk maken joh!
wij zijn allemaal hardstikke aardig, vooral ik natuurlijk