Naomi_Haffie schreef:daarom verkoop ik m'n bandages ook, ik vind ze helemaal neit fijn
ik rijd best wel vaak met bandages maar alleen met bandages die half van fleece en half van elastiek zijn die vindt ik echt fijn:)
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:daarom verkoop ik m'n bandages ook, ik vind ze helemaal neit fijn
Jasia schreef:Nou hier een heel verhaal dan:
Jullie weten allemaal wel dat Anne héle slechte hoeven heeft, toch? Als ze 2 dagen zonder ijzers staat, loopt ze kreupel..
Nu hadden we vrijdag de 14e een afspraak. En de eigenares van stal had me nog gebeld 2 dagen van te voren of Anne wel gedaan moest worden, want ze stond zo kort? Dus ik duidelijk gezegd "JA! Ze MOET gedaan worden, want ook al staat ze kort die ijzers vallen er af en dan loopt ze wéér kreupel!".. Oke, ze zou gedaan worden..
Dus ik smste die ochtend "hoe laat komt de hoefsmid voor Anneloesje??" .. Krijg ik terug "weet niet, zie mail"..
Dus ik m'n mail geopend, staat er in dat Anneloes samen met de andere haflingers gecheckt zou worden en voor maandag of vrijdag(vandaag) een afspraak zou worden gemaakt..
Nou ik vond dat niet leuk natuurlijk, maar oke valt mee te leven..
Krijg ik zaterdag een mail dat ie pas de 24e zou komen
Dan zou het al 9 weken geleden zijn voor Anneloes, en na 7 vallen ze er meestal af/zitten los.. Dus ik was vandaag al heel blij te zien dat de ijzers nog vast zaten..
Heb ik een mailtje..
Staat er in dat ie pas de 31e komt!! Om de haffie's te checken en een afspraak te maken voor 2 weken later?!
Dan is het dus voor Anneloes al meer dan 12 weken geleden.. En dat kán ze niet! Die ijzers liggen er dan gegarandeerd af en IK zit dan met een kreupel paard..
Sorry sorry heel zeur verhaal maar moest het ff kwijt
Babsie_Flash schreef:Hilde_q schreef:maja ik rijdt nienke opt moment ook niet
Nu de bak hier knoerdhard is ik ook niet...
morgen gaan Viet en ik misschien met de trailer naar het bos... daar hoop ik dat het wel te rijden is
Monica_86 schreef:Me mamsie was vandaag jarigdus vandaar dak zo laat ben
en nu moet ik het hele toppic nog bijlezen
Gisteren hoefsmid geweest, tijdens het longeren tot 2x toe me pa met zweep in zn gezicht geslagen (deed heel zeer) wel per ongeluk hoor!!! Amber was aant poedersuiker en pa ging achter mij staan dus ik zwaai die zweep naar achter en dan richting achter amber, mja toen kreeg pa die zwieper van die zweep in zn gezicht, heel sneu!
Amber was bij de hoefsmid voor de verandering SUPERbraaf voor zijn doen, bij zijn achterbenen stond ie gewoon stil (jaja een hele schok... amber die stilstaat) en voorbenen issie ie ook maar 2 of 3 keer opzij gegaan. Zelfs de hoefsmid zei dat ie superbraaf was! Komt miss ook omdat voor de tijd behoorlijk had gelongeerd en 's ochtends wassie al los in de bak geweest.
Monica_86 schreef:SmeeJ schreef:WEETJE.
Met de meeting is het uitverkoooop
jah mja jullie zijn er al automatisch vanuit gegaan dat ik niet meeging, dus tsjah
Hilde_q schreef:MOrgen
Jasia schreef:Nou ik ga weerEr is visite
En daarna ga ik buiten rijden op Marietje
![]()
Doeiii
HAFxGEK schreef:vind je dat niet fijn dan, als de bak zo hard is? Bij ons is het nie tkeihard maar wel veel harder, en ik vind 't fijn 't rijdt veel fijner
Monica_86 schreef:Me mamsie was vandaag jarigdus vandaar dak zo laat ben
en nu moet ik het hele toppic nog bijlezen
Gisteren hoefsmid geweest, tijdens het longeren tot 2x toe me pa met zweep in zn gezicht geslagen (deed heel zeer) wel per ongeluk hoor!!! Amber was aant poedersuiker en pa ging achter mij staan dus ik zwaai die zweep naar achter en dan richting achter amber, mja toen kreeg pa die zwieper van die zweep in zn gezicht, heel sneu!
Amber was bij de hoefsmid voor de verandering SUPERbraaf voor zijn doen, bij zijn achterbenen stond ie gewoon stil (jaja een hele schok... amber die stilstaat) en voorbenen issie ie ook maar 2 of 3 keer opzij gegaan. Zelfs de hoefsmid zei dat ie superbraaf was! Komt miss ook omdat voor de tijd behoorlijk had gelongeerd en 's ochtends wassie al los in de bak geweest.
Monica_86 schreef:Sanchowtju schreef:ohja en ik ben GESLAAGD!!!!!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!!
Monica_86 schreef:Schrik toch best wel van jullie eigenlijk, op jullie "jonge" leeftijd wat jullie allemaal uitgevroten hebben gezien 'seksuele handelingen', alcohol, blowen etc
Lous schreef:
Jasia schreef:Nou hier een heel verhaal dan:
Jullie weten allemaal wel dat Anne héle slechte hoeven heeft, toch? Als ze 2 dagen zonder ijzers staat, loopt ze kreupel..
Nu hadden we vrijdag de 14e een afspraak. En de eigenares van stal had me nog gebeld 2 dagen van te voren of Anne wel gedaan moest worden, want ze stond zo kort? Dus ik duidelijk gezegd "JA! Ze MOET gedaan worden, want ook al staat ze kort die ijzers vallen er af en dan loopt ze wéér kreupel!".. Oke, ze zou gedaan worden..
Dus ik smste die ochtend "hoe laat komt de hoefsmid voor Anneloesje??" .. Krijg ik terug "weet niet, zie mail"..
Dus ik m'n mail geopend, staat er in dat Anneloes samen met de andere haflingers gecheckt zou worden en voor maandag of vrijdag(vandaag) een afspraak zou worden gemaakt..
Nou ik vond dat niet leuk natuurlijk, maar oke valt mee te leven..
Krijg ik zaterdag een mail dat ie pas de 24e zou komen
Dan zou het al 9 weken geleden zijn voor Anneloes, en na 7 vallen ze er meestal af/zitten los.. Dus ik was vandaag al heel blij te zien dat de ijzers nog vast zaten..
Heb ik een mailtje..
Staat er in dat ie pas de 31e komt!! Om de haffie's te checken en een afspraak te maken voor 2 weken later?!
Dan is het dus voor Anneloes al meer dan 12 weken geleden.. En dat kán ze niet! Die ijzers liggen er dan gegarandeerd af en IK zit dan met een kreupel paard..
Sorry sorry heel zeur verhaal maar moest het ff kwijt
Sanchowtju schreef:ohja en ik ben GESLAAGD!!!!!![]()
![]()
![]()
Hilde_q schreef:Waaa kyr![]()
Dat is een keer wat anders dan torretje
Ik weet mijn 1e keer nog wel op een paard :’)
Kyrseltje schreef:Weetjeweeteweetje!
Een vriendin/buurvrouw/buurmeisje, whatever, die had een pony, en ze vroeg of ik daar op wilde gaan rijden. Ik vond het harstikke gaaf enzo, die kan namelik erg goed dressuuren. Maar uiteindelijk wilde haar moeder er geld voor hebben, dus vond ik iets te veel van het goede.
Toen zei eergister ofzo, dat iemand die bij hun op stal staat, iemand zoekt die minstens 2x perweek + les op haar paard wilt rijden.
Dus ik wilde dat wel erg graag, heb die vrouw een sms gestuurd. En ze belde vandaag! Ik gaa een keertje komen kijken+rijden, kijken of het wat is
Anseltje schreef:Wij krijgen eind februari een nieuwe auto
Monica_86 schreef:SmeeJ schreef:WEETJE.
Met de meeting is het uitverkoooop
jah mja jullie zijn er al automatisch vanuit gegaan dat ik niet meeging, dus tsjah