Een goede aansnoer van bijv kieffer, kan 50 euro kosten. Maar je kan ze ook voor 20 krijgen..Ik wil eigenlijk een nieuw hoofdstel. Maar die niet zo duur is..
Staat er geen leuke op marktplaats of gewoon op bokt?waarschijnlijk niet anders zou je het hier niet vragen
Ik heb overal al gekeken. Ik heb eigenlijk helemaal geengeld.. En ik ga in t weekend ookal met Anne, Suus en Esmee( van dit topic) naar ruitershop.. dusdat is ook niet bepaald goed voor mijn porto
Dat zal inderdaad duur worden.. Mijn hoofdstel (die ik nu heb) kostte 35 euro nieuw en is echt heel mooi
Ik vind ze vaak zo groot en lomp.. Sommige zijn wel mooi, maar de meeste niet zo Bij de meeste paarden ook niet.. Bij sommige maar..
Esmeee! Het meeten gaat door!Suus kan met de trein! En dus kan Anne naar huis gebreacht worden!Voor meer info, belt u maar,smst u maaar. Of whatever. Ik ben nu weg!
ja ik keek net, gave foto's! dat eerste topic, haah die bokt leuk jou topic en die van mij viewtopic.php?f=10&t=775331 klein verschil ofzo!
Ziet er toch netjes uit! We zijn niet allemaal al Z2! (Denkt even aan zichzelf.. ) Nouja.. Met Wai zou ik denk ik wel een B proefje doorstaan