leuke maaike van harte met jullie aankoop arne en je kan ze manen aan 2 kanten laten groeien zie ik doen meid....
ja agnus ze snuit wat leuk... had hem dus groter geschat king is 1.50
floor wow.. die is lekker slank geworden king was ook zo erg in september toen we hem net hadden hij stond in hoge gras waar we hem vandaan haalde ben al bijna 20 cm in singel verkleind
ja barbie paard hahahah dochterlief heeft net gekleurde elastiekjes gekocht die magic dingen dus we gaan hem effe optutten zo..
Het is king ze brandmerk, is jammer genoeg niet zo mooi nu omdat de deken er tegen aangeschuurd heeft foto onder me profiel zie je hem bijna niet toen hadden we hem net.
Geen tijd gehad om eerder te reageren , heb net alles weer even door zitten bladeren Heerlijk om te zien hoe jullie genieten van jullie haffies! Echt superleuke foto's ook weer!
Wat leuk ugene2001 ook een nordsee!! nieva van mij is ook van nordsee!
_KaWi_
Geplaatst: 04-05-12 16:40
En ik heb ook een Nordsee
yellie
Geplaatst: 04-05-12 17:26
Wat een ontzettend mooie hafjes heb ik weer voorbij zien komen
Hier Brechtje weer eens die in deze maand alweer 2 jaar word
_KaWi_
Geplaatst: 04-05-12 17:30
Nathalie83; Wat schattig die foto van je neefje. Knap van hem hoor! njiloj; Haha, ja dat gras is alijd zo belangrijk. Leuke foto's. Evelyne; Jeeej, Angus ! Ik vind zijn zwarte snoetje echt geweldig! kiddokids; Mooie foto's weer . mijnluxor; Haha, grappig hoor dat roze.Ze staat er ook echt zo bij van "Je doet maar baas" speedy_cindy; Wat een mooi koppie heeft Amira Laurahh; Wauw, wat een verschil . MarimaCarona; Leuke haf is Elin maaike5581; Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
dames... heb nieuwe haar topic geopend.. kon het niet laten dus waar is barbie coupe hihi..
paljaslaura
Geplaatst: 04-05-12 22:08
@Laurahh Ze is van 2001 wat haar dus 11 jaartje maakt =)
Lailaa: wat een schatje! _KaWi_: Achh dat beentje op de laatste foto! mooi hoor. yellie: Wat een knapperd al.!
Shake your head 8D Les dinsdag
Maestroox3
Geplaatst: 04-05-12 22:16
paljaslaura : leuk anky dekje!
Na 3 dagen weg geweest zijn is nebu er weer! Vandaag eventjes gereden. En sinds kort liggen zijn manen plat . Wat vinden jullie ervan ondanks ze vuil zijn ? Punkie of lang laten?
MijnLuxor, Haha een pennyuitbarsting Speedy_Cindy, Moeders is ook een mooie haf! Laurahh, Zó wat een verschil! Ze ziet er nu goed uit! Evelyne, Haha lekker uitsloven. Mooi hoor! MarimaCarona, Leuk hoofdje, mooi halster ook. Maaike5581, Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Yellie, Haha die tweede foto Grappig. _Kawi_ Leuk zo die twee paardjes met compleet verschillende kleur, maar toch even groot. Lailaa, Walando blijft netjes staan Mooie haf! Paljaslaura, Les ging zeker goed? ziet er netjes uit. Maestroox, Ehm... Moeilijk moeilijk. Lang vind ik persoonlijk mooier, maar bij jou haf denk ik dat punkie beter is. RM_, Mooie foto van jullie twee. Die moet je af laten drukken. Veerlebeest, Gaaf wat jij altijd met je hafje doet! Djeradalover, Nando is ook een leukerd! Suprice_Iris, ik moest even twee keer kijken, maar... loopt de straat achter je nu op of af? Haha, heel apart die achtergrond. Wat staat je Hafje er lekker relaxt bij. En je dekje is leuk!
Vandaag weer meegedaan met de crosstraining. James had er erg zin in. Hij was letterlijk aan het stuiteren. Staat helaas niet op de film. Hij sprong alles best lekker, alleen de waterbak niet. Volgens mij heerste daar iets over vandaag. James was niet de enige die hem ineens niet meer wilde springen. Uiteindelijk heeft hij het wel gedaan hoor. Maar koste wat aandringen.