jullie gaan echt hard hoor.......... ik lees wel steeds mee en zie hele leuke haffies voorbij komen , de één wat viezer dan de ander ik zal binnenkort ook weer eens wat foto´s gaan schieten......
anoukadema
Geplaatst: 07-01-12 11:05
Wauw
_xwien
Geplaatst: 07-01-12 11:24
bo123 schreef:
jullie gaan echt hard hoor.......... ik lees wel steeds mee en zie hele leuke haffies voorbij komen , de één wat viezer dan de ander ik zal binnenkort ook weer eens wat foto´s gaan schieten......
@Silkaay; Mooie vieze haflinger @beauisvancie; Mooie Lil, dekje staat haar erg mooi!
ZinaFalcotje
Geplaatst: 07-01-12 12:39
Stravotopper; wauuuwww , wat een leukerd zeg! Siklaay; hahaa, zelfs vies is het een knapperd! beauisvancie; ze heeft echt een mooie lichte kleur! roze staat haar goed!
k heb vandaag wedstrijd gereden met zaza en was 2x 2e met 183 en 190 pas 3e keer L2, dat maakt mij ook gelijk 2e reserve voor de gelderse kampioenschappen
Wat leuk al die foto's van vroeger van die haflingers. Laat vaak hele positieve veranderingen zien. Ik heb ik mijn profiel (voor de geïnteresseerde)ook nog foto's van Abe 2 dagen bij ons (6,5 jaar terug) daar zit ook een mega verschil in met hoe hij er nu uit ziet. leuke foto's van Stravo hij heeft een mooi wakker hoofdje. Zo en Silkaay is vies!!
Ik kwam net een foto's van Abe's vader tegen en vind Abe toch wel erug op zijn vader lijken alleen is hij wat korter in zij rug liz. Afloyd
Hallo! Mag ik me bij jullie voegen? Ik lees en kijk al een hele tijd mee naar jullie prachtige haffies maar ik heb nog nooit gereageerd. Dus bij deze mijn mooie poownie:
beetje wazig
Caprilla (v. Hemingway) 12 jaar 1.43 m
Ze is nu ongeveer 1,5 maand bij ons en al helemaal gewend, ze hinnikt vrolijk naar andere paarden en is gewoon ontzettend lief. Een beter paardje had ik me niet kunnen wensen! Ze is door de vorige eigenaresse uitgebracht in Z dressuur, maar wij doen nu nog even rustig aan haha. Meer (rij?)foto's volgen later
Laatst bijgewerkt door Merel___ op 08-01-12 13:03, in het totaal 1 keer bewerkt