Maar ik kan natuurlijk niet goed zien hoe die vast zit, dus kan zijn dat het alleen zo lijkt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mandje schreef:De bovenste lijn is de longeerlijn.Die loopt vanaf de singel door het bit naar mijn hand. Ik houd haar absoluut niet strak daarmee alleen verbinding zodat ze niet met haar hoofd naar buiten gaat lopen

)
Surena nu paar dagen alleen zonder Mamarena. Ze doet het super!! En tante Wonder past goed op d'r
haha nee gekheid, ja er zitten een aantal flink natte plekken in het land na een week regen. en ze hebben natuurlijke watervoorziening en daar is het nu ook aardig nat.. (hoopt dan ook op eindelijk beetje zomer...)
)

. heb jammer genoeg zelf geen foto's we hadden allemaal de camera vergeten :'( 
Kon er zelf helaas niet bij zijn, maar volgens mij hebben ze een hoop lol gehad met z'n allen.

Ja klopt, we houden op stal wat meer van de ouderwetsere Haflingers met die mooie krullende manen! Nou als je een foto hebt, stuur hem maar door denk dat Marianne (eigenaresse van die Hafjes) er enorm blij mee gaat zijn!