waar moet je m tussen zetten, wil ie het wel doen?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wig_love schreef:Peelie, Spannend..!
'k heb net een heel gesprek gehad met me ouders.. Over Wig..
Ik zit al langer met het idee om het Evt te gaan verkopen. ik ben vrij groot. (1.70m) en hij is rond de 1.45m. en het probleem is dat ik lange benen heb. we zijn nu M2 Dressuur. en het Z zit er wel in maar moet ik echt Kei en Kei hard voor gaan werken en ben bang dat bij hem het plezier eraf gaat. en bij mij.! ik Hou van uitdagingen, en dat is bij wig niet echt meer. Zie bij ons een vriendin op stal daar is de uitdaging ok bij weg en wil hem niet verkopen en wat valt me op. ze heeft er geen zin meer in, en word boos als het niet lukt en dit wil ik mezelf niet en me paard niet aandoen! want het is me hobby en wil er plezier in houden. dan komt me Haflingerhengst naar stal om door te gaan rijden, en tegen de winter/ voorjaar ook de verkoop in misschien en opzoek naar een paard.
Allemaal moeilijk, Vorig jaar augustus huilde ik er nog toen ik ook maar aan het idee moest denken. nu heb ik wel beetje moeilijk maar niet meer huilen, en aan de andere kant wel het gevoel dat ik het goed doe voor het beestje..
of zit ik mis?