Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mieske schreef:Ben moe..
Amy werd om 6 uur wakker
HAFxGEK schreef:Babs zei ook al 'nee gekheid'
HAFxGEK schreef:ben naar school
Roma_4ever schreef:
Allacher hier is hofdame nu drachtig van
knabbelgirl schreef:Roma_4ever schreef:jullie moeten mij ff helpen
Ik rij met sally elke week vereningsles (om de week springen en dressuur)
Nu is de groep waar ik in rijd grandioos waardeloos geworden sinds er 2 nieuwe inrijden en wil dan naar een andere les toe . optie is dan een uur later maar in de hogere groepen heb ik gemerkt rijden veel springruiters waardoor er ook in de dressuurles toch onbewust op het springen getraint word (met balkjes wissels aanleren etc)
komt ook mede omdat mijn vorige instructrice gestopt en we iemand anders hebben die zich aan de groepen aanpast (vindt het heel jammer dat de vorige weg ging gaf super les maargoed die rijd hofdame en cheyenne op keuringen en rijd daar een paar andere haffies dus instructie van haar met chey en hofdame zit er dan wel weer in)
nou mag ik dan van mijn ouders om de 2 weken priveles nemen (is inverhouding evenduur als maand clubles)
Maar wat zal ik nou doen ?
naar die andere les gaan (wel veel springruiters dus meer springgericht en heb liever dressuur)
voordelen:
ook springles (hoog of pacour springen mag niet tijdens vrijrijden)
nadelen:
veel springruiters
aandacht moet over 6 verdeeld worden
of priveles nemen om de 2 weken
voordelen :
individuele aandacht
gericht kunnen trainen op iets
dressuur
nadelen:
geen springtraining meer
En je mag niet gewoon op de manege springen?
dan moet je je afvragen hoe belangrijk je springen vind.
Ik zou voor priveles gaan. Alleen met om de 2 weken bedoel je dan 1x dan 2weken niet en de 3e week wel want dat is om de 2 weken
Roma_4ever schreef:goedermorgen
biancailona schreef:knapperd, ik heb de ware voor ilona nog niet gevonden
biancailona schreef:http://www.evenementenhalhardenberg.nl/ ... ard%202008
ik ga op zondag, heb ook een uitdraai dag gehad, van de bitloos.nl waar ik lid van ben![]()
wie gaat er nog meer op zondag, misschien minimeeting houding
mieske schreef:Ben moe..
Amy werd om 6 uur wakker
En nu slaapt ze fijn weer verder en mama is wakker![]()
Roma_4ever schreef:knabbelgirl schreef:
En je mag niet gewoon op de manege springen?
dan moet je je afvragen hoe belangrijk je springen vind.
Ik zou voor priveles gaan. Alleen met om de 2 weken bedoel je dan 1x dan 2weken niet en de 3e week wel want dat is om de 2 weken
ik vind het niet zo belangrijkmaar sally vindt het zo leuk
![]()
k bedoel elke 2 wekendus 2 per maand
lotteluvah schreef:Haaj zit op school. Bokt is echt mega sloom dus ik lees thuis wel bij!
knabbelgirl schreef:Naomi_Haffie schreef:haffie soms; toen ze lag, ging ik eerst naast d'r liggen, heerlijk als ze dan ook zo liggen blijft
katie is 1x blijven liggen in mijn bijzijn. Verder ligt ze nooit als er mensen in de buurt zijn, rollen net zo. Net alsof ze zich schaamt
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:40 minuten tot een uur, hangt er vanaf of ik stap of draaf(hangt van de les af, hoe vaak ik die week heb gereden en haar vacht)
Op je pony nog wel!
Naomi_Haffie schreef:ik ben blij dat k t lekker dichtbij heb; behalve in de winter