Merry98 schreef:@ maaike_melis dank je wel
Mag ik vragen wat voor "spelletje" je doet daar op de foto's?
Ik ben lid van de polocrosse vereniging van Nederland. Hierbij speel je eigenlijk lacrosse te paard. Je zit met 3 mensen in een team. Het is echt een teamsport. Je moet de bal met gebruik van je stick en overspelen naar teamleden de bal tussen de palen van de tegenstander gooien. het is in het begin ingewikkeld maar als je het eenmaal doorhebt is het heel makkelijk. Het is heel leuk voor het paard omdat er totaal niet op het mooi lopen wordt gelet (alhoewel melis de lol er nog niet van inziet, dat duurt even bij sommige paarden, het naast andere paarden lopen is voor melis bijvoorbeeld heel beangstigend). Het is heel natuurlijk doordat ze vaak op een lang stuk galopperen. Ook worden ze erg wendbaar doordat je erg veel en snel rondjes (ofwel wendingen) rijdt. Ik kan je vertellen, als je 1x een wedstrijd hebt gespeeld ben je helemaal om. Het is echt geweldig haha. (even een filmpje ter verduidelijking: http://www.youtube.com/watch?v=CuuIxw_ZOFA. Hopelijk heb ik je zo genoeg geïnformeerd!