Heyy, Ik wil me hier ook even melden. Volg al een tijdje dit topic van al die mooie hafjes hier en dacht ik waag het er maar op en show mijn mooie haf ook maar eens. Het is een 6jarige merrie van Liz Nebukzaner. Dus hier 2 fototjes van mijn kleine meid Bij deze 2 foto's zie je ook de vooruitgang(vind ik toch ) die we geboekt hebben in 3 jaar tijd 1ste foto's is ondertussen al 3 jaar geleden, aller eerste keer dat ik erop zat en wat was ik blij, naderhand gezien had ik misschien eerst wat gedaan aan de rugspieren, een beetje meer geactiveerd maar ach het kriebelde om erop te kruipen(hierna stond ze een lange tijd stil) 2de foto is van een goede 3 maanden geleden, hoe ze er tegenwoordig uitziet en daar ben ik best wel fier op :p
@ekuh wauw.. echt een transformatie! ik heb wel vaker voor en na foto's gezien, maar.. dit is wel echt super zeg! Het is dat u zegt dat het hetzelfde paard is, want ik had het echt niet gemerkt..
Emiliee_8
Geplaatst: 06-01-12 21:58
Ik ben fan van sterre, wat een prachtige haflinger
En ja inderdaad ze zag er erg uit maar het is was ervoor nog erger ondanks dat de veearts haar super gezond verklaarde . Zijn foto's van maar weet niet of iedereen die wel wil zien dus zette ze er maar niet op
horsii
Geplaatst: 06-01-12 22:00
Janine, ze is zeker vooruit gegaan. wij hebben haar gehoord bij een stalletje wat ook een ruitershop heeft. we kwamen voor rijbroeken maar gingen ef bij de stallen kijken en me vader en wij vonden der zo zielig. dus gaan proefrijden , en ookal was het een ramp, laten keuren en meegenomen. ze was toen drie jaar en was door de staleigenaren in beslag genomen omdat haar toenmalige eigenaar niet betaalde en der alleen in der stront stal liet staan. ze zijn der met 2 in gaan rijden der voirge eigenaren, lekker gaan meppen zodat ze hard door het land ging. hebben aantal keren op het punt gestaan der te verkopen, omdat het gewoon een lastige dame is maar gelukkig hebben we het niet gedaan, kunnen nu lezen en schrijven met der en het is een toppertje.
achhh baby alvaro , super cute
Anoniem
Geplaatst: 06-01-12 22:00
Leuke veranderingen
Marie508
Geplaatst: 06-01-12 23:26
Ik ga ook even reageren ik begin vanaf pagina 68 .
Bitje: Beau is echt heel mooi! Stenzotje: Stenzo is schattig Chasey: Heeft wel een actie foto opgelever haha! Suprice_Iris: Leuke haf en dekje! Maestroox3: Hihi dat lipje Yvank_: Wat een witte manen! Leuke haf! Kayleigh: Wat een schatje! Martine2610: Mooie haf! Evelyne: Stoer koppie! Nessie: Hij loopt echt netjes! Tass: Wat een leuke haflinger! Silkaay: Eens een ander kleurtje Marlis: Wat een schatje! Yhulting: Stoere foto! Martine2610: Leuk beestje Nessie: Die manen! Maestroox3: Doen ze netjes! Marlis: Leuke hafjes! Nagano: Hopen dat ie snel helemaal beter word. Sodeletuut: Echt een leuk beestje! caronaLime: Wauww! zinaFalcotje: Leuke hafjesss Ekuh: Wat een verschil! horsii: Is ook veranderd zeg.
Dan nu twee foto's van Stravo, zijn afgelopen week gemaakt.