Jodie_Delano schreef:Aranka:
Alstublieft, dat is trouwens wel erg raar voor een paardenschool.
Ook bij ons op stal worden er geen grote maatregelen getroffen, ook bij ons maken ze nog buitenritten.
IK BEN HIER HEEL ERG OP TEGEN, en zal ik daarom straks ook even een brief uitsturen naar alle stalmensen.
Inderdaad Jomaro, kan ik ook een afspraak maken voor Delano?(faringo)
Delano wil graag roze nagelijk, en ze haartjes kleuren!
SpecialBel:
Hoe was het rijden gegaan.
HOE GAAT HET MET MARGA!!!
--------
Jodie en Delano.
oooh wat was Delano vandaag vervelend,, baaahhh!!
toen ik op stapte liep ie meteen al weg, hij was super druk echt vervelend druk.
Dus naar 30 min ben ik maar gestopt terug in zijn ontspanning die heel ver te zoeken was en toen maar uitgestapt.
MORGEN POGING 2.
Hoi Allemaal,
Sorry weer even niks van me laten horen, gaat ff allemaal niet zo lekker hier, zit ff beetje in de put. Morgen wordt er dus een scan gemaakt van mijn schouder en arm ook hoop ik want die doet nu ook zeer.
Verder gaat het met Crispy erg goed, ze wordt door mijn lesgeefster voornamelijk in t bos gereden nu, ik wil haar nu niet zwaar aan t werk zetten maar wel lekker ontspannen het bos, ik hoor dat het super gaat met haar. Verder ben ik afhankelijk van iemand anders als ik naar Crispy wil want ik mag niet en kan niet auto rijden. Ik ga nu dus zo'n 2 x per week naar haar en gooi haar dan even los, meer kan ik niet. Mis haar gigantisch.
Ik ga morgen even alles bijlezen en reageer dan weer ff op iedereen, sorry dat ik ff niks heb laten horen, we gaan wel erg hard hier hahaha
xxx