Die van mij kent nog niets uit zijn hoofd toch maar vaker oefenen. Balen Yvank het zit je ook niet mee he. Kunnen we samen lappenmanden.. ach de kneusjes moeten toch ook aanwezig zijn en anders voel ik me zo alleen. hahahaha
_Caithlynn
Geplaatst: 08-09-10 20:50
IEMAND!!
Mistymuis schreef:
Hallo, Ik heb een probleem! Mijn voorlezer kan helaas niet:( Mijn vader heeft te lang geleden voorgelezen dus durft hij eht niet aan. Wie wil voor mij voor lezen. Ik moet om 9:32 Dressuur proef nr 4 in ring 3 Help mij
Er zal vast wel iemand rondlopen gewoon vragen want we helpen elkaar allemaal.
Dat zal echt niet zo'n probleem zijn.
Anoniem
Geplaatst: 08-09-10 20:53
Mando schreef:
Die van mij kent nog niets uit zijn hoofd toch maar vaker oefenen. Balen Yvank het zit je ook niet mee he. Kunnen we samen lappenmanden.. ach de kneusjes moeten toch ook aanwezig zijn en anders voel ik me zo alleen. hahahaha
idd de L2 kneusjes
Mando
Geplaatst: 08-09-10 20:55
Citaat:
idd de L2 kneusjes
Komt een L2 ruiter bij de jury.... mevrouw.. ik ben de kneus van het L2 en na mij start er nog een.. wilt u uw ogen dichtdoen.... dan rijden wij een super proef wedden...
Anoniem
Geplaatst: 08-09-10 20:58
Mando schreef:
Citaat:
idd de L2 kneusjes
Komt een L2 ruiter bij de jury.... mevrouw.. ik ben de kneus van het L2 en na mij start er nog een.. wilt u uw ogen dichtdoen.... dan rijden wij een super proef wedden...
Dan kan je me denk ik opvegen... of ik lig naast je in de ambu. Pff laat ik er maar niet aan denken, 1 kattenmandje om mijn nek is al genoeg.
Mando
Geplaatst: 08-09-10 21:13
Sita_ schreef:
Nou, ongeluk komt altijd in 3.. Dus wie weet...
Sttttttttttttt.....
Anoniem
Geplaatst: 08-09-10 21:14
Sita_ schreef:
Nou, ongeluk komt altijd in 3.. Dus wie weet...
bij de bestgaand finale in den bosch hadden ze de EHBO ook al vast naast de ring klaargezet
Mando
Geplaatst: 08-09-10 21:16
Zagen ze je rijstijl....
Die dachten natuurlijk, zouuuuuuuuuuuu zo'n kluns willen we wel helpen hoor als ze er naast ligt..
Anoniem
Geplaatst: 08-09-10 21:17
Mando schreef:
Zagen ze je rijstijl....
Die dachten natuurlijk, zouuuuuuuuuuuu zo'n kluns willen we wel helpen hoor als ze er naast ligt..
Vrijdags ben ik door iemand uit publiek die EHBO had geholpen toen ik er naast lag dus ze zullen wel gezegd hebben die gek rijd mee in de finale dus zet de boel maar vast klaar
Ik stapte de ring in en mn vriendin zei vanaf te tribune nou ze staan al voor je klaar hoor
Ik ga mijn mandje opzoeken... nee niet mijn halskraag maar echt mijn bedje... ben een beetje moe terwijl ik alleen maar gewerkt heb. Morgen laatste ochtend en dan heerlijk 2 weken vrij.
amazone77
Geplaatst: 08-09-10 21:46
ermelo zit er voor willem en mij niet in dames.......hij liep vandaag nog/weer niet lekker,vooral links om kreupel. er moet nu nog een heel groot wonder gebeuren wil hij mee gaan zaterdag. henk belt zijn veearts om te vragen hoe of wat nu te doen...... een andere hengst van henk zal wel komen (aron van de haflingerborg) en zal hem komen suporten! dusss helaas,volgend jaar pas ermelo voor willem en mij. ( baal als een stekker en heb een stevig potje zitten janken )