wij gaan de 27ste de shire rit maken;) vriendin van me gaat mee ben benieuwd
joopiexx
Geplaatst: 08-12-09 21:59
Melody, weet je dat komt me heel herkenbaar voor... Met ons kerstdiner voor de vierde klas komen de leerlingen ook op hakken en dan doen ze hun gemakkelijke schoenen in de lockers.. Nou na t eten zijn die hakken zo uit hoor!
Misshaffer
Geplaatst: 08-12-09 22:08
Zo Heb het grootste deel beetje bij gelezen. Jullie gaan hard zeg!
Moyra, GEFELICITEEERD!!!!! Freya, Fijn dat Donna thuis is. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig. Tezzy, Wat een GAVE hanger! Ik wil ook!!!! Dieuwke, Fijn dat de mok goed heelt. Heb er zelf gelukig nog nooit last van gehad. Heb een sterke haf, heeft praktisch nog nooit wat gehad. Maarre Waar woon jij in Oostermeer dan? Ik woon in Drachten, niet ver weg Maar heb daar ook in pension gestaan. Ben ook wel dan in voor een mini meeting in de kerst.
Meeting ben ik wel voor in Alleen met paard word minder. Kan wel vervoer regelen eventueel, maar dat moet dan net lukken.
Zo Iedereen weer verwend met Sint. Ik niet. Wij hebben geen sint gevierd, hebben wel lekker gecourmet. Gaan straks wel Kerst vieren. Had me zelf wel getrakteerd op een kadotje met Sint, heb nieuwe chaps gehaald, de hond had de 'oude' opgevroten
Nou, mijn wknd was zeer geslaagd. Zaterdag heerlijk gereden en gegeten Zondag naar Ramstein geweest! Was in 1 woord, GEWEDIG! Was weer een super show, echt genoten! Ook veel foto's gemaakt, maar die moeten nog op de pc Gister en vandaag gewerkt, maar had behoorlijk last van mijn teen Daardoor vanavond niet naar stal geweest. Gister wel, alleen rijden ging bagger. Mevrouw zette haar kop er op en dan is het weer hopeloos. Dus langer gereden dan de bedoeling was. Later liet ze zich wel los. 'Mijn 2de paardje ' was wel erg braaf met longeren.
als ik 4 uur op hakken heb staan dansen ben ik dood... dan strompel ik naar huis. Als ik langer uit ga. Tot een uur of 4 a 5 dan trek ik sneekers oid aan of mijn allstars, daar hou ik het heeel lang op vol
Ik loop elke dag en ook al jaren op mn nike air max. Dat zijn ook de enige schoenen waar ik de hele dag op kan werken, ben verkoopster. Ik wil ook erg graag een paar mooie pumps, maar heb ze nog niet gevonden. Ik heb dan ook moeilijke voeten, maar t staat zo mooi. En mn vriend vind t ook sexy.
Hinke
Geplaatst: 08-12-09 22:36
Wat mn vriend vind interesseert me dan weer niks Ik heb hakken van een paar cm, daar kan ik prima mee lopen maar alles hoger dan dat gaat niet Ga het ook niet proberen!
Ik ga ff bijlezen.
Misshaffer
Geplaatst: 08-12-09 22:38
Draag ook praktisch nooit pumps. Meestal lekkere schoenen, idd nikes ofzo. Maar heb ze wel en ze staan idd vaak wel erg mooi. 4uur is idd ook wel erg lang. Dat hou ik ook niet vol
Misshaffer
Geplaatst: 08-12-09 22:48
Zo Ga er van tussen. Evve onder de douche en vriendlief wil ook achter de pc. Wordt tijd voor een laptop!
joopiexx
Geplaatst: 08-12-09 22:54
Ja bedtijd dames, morgen weer werken..
Heb vergadering smiddags dan snel naar huis en 's avonds nog oudercontact avond.. Ik heb wel 1 gesprek met ouders.. das niet veel maar pas om 20.50 dus ik kan wenner mooi tussendoor doen!
Hakken loop ik af en toe op. Is wel netter voor mijn werk en met concerten enzo. Maar het liefst heb ik gewoon lage schoenen aan. Heb heerlijke leren gympen van Hush puppy. Geloof ik
Ik ga morgen echt Donna uit dr box halen, dan maar eventjes bij elkaar een paar meter lopen.
Ik had eerst Donna gepoetst en die had echt overal jeuk, ze is een week niet gepoetst daar op de kliniek. Daarna met Wahida over het erf gewandeld, want de bak was bezet en de buitenbak is een groot zwemparadijs. Terug op stal, me beide meisjes hun hapje gegeven en na het opruimen van de emmers stond Donna flink te timmeren op de stalwand, krijg een hartverzakking . a. ze moet rustig aan doen met haar been en b. als ze met rechts staat te timmeren, nee moet er niet aan denken straks het zelfde liedje met rechts. Ik eerst heel stoer genegeerd, maar ze bleef timmeren, dus ik er naar toe, staat ze me super sago aan te kijken, dus ik uiteindelijk de box in, komt ze helemaal tegen me aan staan om te knuffelen, dan smelt je weer, kan je niet boos blijven. Daarna was het over, volgens mij mist ze de aandacht, ik weet het niet, maar ze is niet echt jaloers, want als ik bij Wahida in dr box sta is er geen vuiltje aan de lucht. Maar heb weinig zin dat dit erger wordt, ze houdt het nu al lang uit met boxrust , normaal begint ze al na 2 dagen aan een verbouwing, en misschien heeft ze dat al wel gedaan op de kliniek maar is me dat niet verteld. Ik ben heel erg blij als we dit hele gedoe achter de rug hebben. En weer lekker aan de slag kunnen en zij weer lekker buiten kan spelen.
Zo ik ben weer achter de pc gestapt. Vandaag een lekker dagje gehad en morgen lekker vrij.
Hierbij een foto van mijn ''nieuwe'' aanwinst gister.
Ik kreeg van een bokker foto's van bo door gepbt
Zal samen een mooi span vormen als ik zo kijk Denk alleen niet dat bo net zo zware hals als deze spierbundel krijgt.
joopiexx
Geplaatst: 09-12-09 08:13
Bo vermaakt zich zo te zien ook wel met die modder Vandaag maar weer werken, echt een drukke week is dit.. Heb veel te veel uren, dus toch maar eens kijken hoe ik dat op ga lossen. Mijn tijdsbewaking is beroerd, zeker omdat ik 20 uur werk, dan maak je zo makkelijk meer uur..
Bo is inderdaad heel erg gelukkig. Het viel mij inderdaad op dat die op die foto's niet zo gelukkig kijkt maar moet zeggen in het echt is dit niet opgevallen. Denk dat het moment opnames zijn...
Als bo over 3 jaar thuis komt heb ik inderdaad een behoorlijke klus Bonte kunnen ook niet met modder ben ik van mening