Harrys Horse. Wel een onwijs mooie kwaliteit trouwens Echt heel mooi soepel leer. Is ook iets duurder dan het gemiddelde hoofdstel van hh hoor, maar dat merk je wel gelijk in de kwaliteit.
Hinke
Geplaatst: 07-06-09 00:45
Precies dat hoofdstel wilde ik eerst ook Mooi!! Is het kopstuk ook zacht onderlegd? Gefeliciteerd trouwens.
Leuk karretje peelie.
Heb het feestje overleefd
monique1983
Geplaatst: 07-06-09 01:09
muppetmayo schreef:
Tnxxxxx Zag m net overspringen naar een cadeautje haha.
gefeliciteerd ook en mooie hoofdstel ze
jomaro
Geplaatst: 07-06-09 07:29
muppetmayo Gefeliciteerd.
Peelie leuke kar. Wij hebben er ook een gehad maar dat liep uit op een drama. Maron bokt zich helemaal naar in het tuig. Het gerammel achter wil hij dus niet Hij bokt ook met rammelende aanhangwagens, maar ja dan zit je erop nou ja ik sta er dan vaak naast hoor . Weet dat de bokken komen en zo vast zit ik schijnbaar niet meer
jomaro
Geplaatst: 07-06-09 07:31
Freya schreef:
Oke, eentje dan ... hier ook maar plaatsen
Vandaag een eind moeten rijden met de auto en wat zag ik vaak onderweg, haflingers die onder het draad door gras aan het eten waren. Donna ziet er trouwens goed uit hoor
@ Jennifer93: Dat heb ik ook gehad met mijn haf, maar gelukkig sprong hij gisteren weer goed (in 2 jr tijd heeft hij het dan toch geleerd )
@ Jennifer93 & _Laura__: Hihi, ik ken Allacher persoonlijk, echt een superdier, net als Nassau
@ Gail: Als ik jou was zou ik wel een wagen met 2 stoelen voor kopen, en niet een bank. Als je dan een bocht tegen komt schuif je alle kanten op ... Zo'n men-stoel is veel fijner. Zijn btw ook los te koop.
@ Marjolein: GEFELICITEEEEERD Op dezelfde dag jarig als mijn vader Mooi hoofstel! Heeft veel van mijne weg
Peelie, Leuk karretje Muppet, Gefeliciteerd! Stravero, Ik wil Allacher ook altijd nog eens in het echt zien maar hoe ken jij hem dan? ken je die mensen waar hij staat?
@ _Laura__: Ik doe ieder jaar mee aan de HTC-competitie, daarin lopen Allacher en Nassau ook mee met Hariétte vd Berg. Hariétte is helemaal weg van mijn haf hihi
binnenkort. Ik heb ze e e-mailtje getuurd aangezien mara er wel tussen moet passen.
Stravero ik weet dat je er in schuift, en ik weet ook dat je een bokstoel apart kan kopen. We hadden vroeger zo'n wagen voor mijn verzorg shet. Die was natuurlijk een stuk kleiner dan deze of course Gaat allenmaal goed komen
@ Mistique04: Hoe ken jij Nikki Dekkers uit Wijk en Aalburg? Ik zag je krabbel bij haar staan, maar was benieuwd hoe je haar kende omdat je best een eindje weg woonde
@ Iedereen: Ik ben weg, ga de paardjes buiten gooien!!
Mystique04
Geplaatst: 07-06-09 13:48
muppetmayo Gefeliciteerd En hoe gaat het nu met Daimy
Stravero: Ik ken Nikki niet, volgens mij heeft ze mij bij jouw op de hyves zien staan en mij toen uitgenodigt
Dank je jomaro , we doen er ook echt alles aan. Ik wordt al boos als iemand zonder te vragen Donna een appeltje of snoepje geeft. Ze staat echt op een zeer streng dieet, ook als ze niet drachtig is. Alleen van de lucht van lekkers groeit ze al en inderdaad de farvoriete bezigheid van een haffie, eten eten en nog eens eten hahahaha
Zo naar stal, eens kijken hoe het met me meisje gaat. Hopelijk is haar uiertje al wat meer gegroeid.
Gefeliciteerd MM!!! Daimy alweer helemaal de oude??
Ik ben echt naar de kl*te.. Vanacht sinds lange tijd wezen stappen.. Was om 5u thuis.. en ik had me nogwel voorgenomen om vroeg naar bed te gaan aangezien k echt zwaar verkouden ben.. Maarja, was wel gezellie