Nou hier een heel verhaal dan:
Jullie weten allemaal wel dat Anne héle slechte hoeven heeft, toch? Als ze 2 dagen zonder ijzers staat, loopt ze kreupel..
Nu hadden we vrijdag de 14e een afspraak. En de eigenares van stal had me nog gebeld 2 dagen van te voren of Anne wel gedaan moest worden, want ze stond zo kort? Dus ik duidelijk gezegd "JA! Ze MOET gedaan worden, want ook al staat ze kort die ijzers vallen er af en dan loopt ze wéér kreupel!".. Oke, ze zou gedaan worden..
Dus ik smste die ochtend "hoe laat komt de hoefsmid voor Anneloesje??" .. Krijg ik terug "weet niet, zie mail"..
Dus ik m'n mail geopend, staat er in dat Anneloes samen met de andere haflingers gecheckt zou worden en voor maandag of vrijdag(vandaag) een afspraak zou worden gemaakt..
Nou ik vond dat niet leuk natuurlijk, maar oke valt mee te leven..
Krijg ik zaterdag een mail dat ie pas de 24e zou komen

Dan zou het al 9 weken geleden zijn voor Anneloes, en na 7 vallen ze er meestal af/zitten los.. Dus ik was vandaag al heel blij te zien dat de ijzers nog vast zaten..
Heb ik een mailtje..
Staat er in dat ie pas de 31e komt!! Om de haffie's te checken en een afspraak te maken voor 2 weken later?!
Dan is het dus voor Anneloes al meer dan 12 weken geleden.. En dat kán ze niet! Die ijzers liggen er dan gegarandeerd af en IK zit dan met een kreupel paard..

Sorry sorry heel zeur verhaal maar moest het ff kwijt