Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:goeiemorgen, ja ik was stukje aan t bijlezen, maar ik ag nu effe niet reageren, kben ziek en voel me heeeeul raar
princesmax schreef:ik lees vanavond alles bij
was pas om half 7 terug van het uitgaan en moest om half 8 weer aanrijden naar het werk, ben daar net van terug en heb nog niks geslapen
knabbelgirl schreef:ik heb een reading van Katie aangevraagd en die wordt nu gedaan, ik vind het wel spannend
TjelleBieb schreef:Als je 5min. met Leon praat dan ga je nog viezer denken.
Net ging hij me even vertellen dat hij door Mathijs alle hoeken van de douche-cabine heeft gezien.
xLariss schreef:Ik vind flugel echt zo lekker, helemaal al gooi je het door je cola heen!
Jasia schreef:Uhm Naoom, wil je de korte versie of de lange..?
Evatje schreef:Garmana schreef:hooi
Wie ben jij?
Sanchowtju schreef:dank jullie welgaat wel wat beter nu, condoleren en begrafenis zit er nu allemaal op,
nu het allemaal verwerken noggisteren ook nog eens de hele dag ziek op bed gelegen
![]()
heb m'n arme paardjes nu al een week niet op kunnen rijdenmaar vandaag nog wel even vd gedaan met ze
ben al op pagina 5 met teruglezen
Babsie_Flash schreef:Moon waar ben je??
Babsie_Flash schreef:Gebruikers op dit forum: Babsie_Flash, Monica_86, Sanchowtju en 0 bezoekers
Ik zie je wel!!
Babsie_Flash schreef:Hallo Moon!
Babsie_Flash schreef:Wat heb je vandaag allemaal uitgespookt??
Babsie_Flash schreef:Niet zo veel; het gewoonlijke naast Wervelwind longeren... ook nog een paar films gekeken (Prime en The avengers)
Monica_86 schreef:Morgen niet naar school, maar naart ziekenhuis voor me knie (eindelijk). Dus ben benieuwd
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:Morgen niet naar school, maar naart ziekenhuis voor me knie (eindelijk). Dus ben benieuwd
Dat is mooi! Ik hoop dat ze nu actie ondernemen
Babsie_Flash schreef:ben in de speelkamer aan het spelen
Babsie_Flash schreef:Arme Rolf!