Mergje van de nog wat hoeve haha .. Daarna is ze door een andere eigenares Xena genoemd.. en bij de eigenaar waar ze nu staat is ze weer omgedoopt naar Nena omdat alle paarden die hun hebben of hebben gehad met een N beginnen
Ik leas haar, ze is sinds 31 maart bij de eigenaar gekomen !!
Mijn bijrijdhafje heet Capries. Ik weet niet of er Capries of Caprice in haar papieren staat maar voor de makkelijkheid schrijf ik maar altijd Capries haha.
Mnon1994
Geplaatst: 25-05-12 11:47
Wander van de bosjeshoeve Maura van de bosjeshoeve Evita van de bosjeshoeve Marlien van balloo Armando van D' olle stee
Op stal staat een haffie die heet Anton Stond eerst ook nog een andere die heette Wesley Op vakantie op heel veel verschillende haffies gereden (manege elzenhof texel) Oa mozart, romana, sterre en meer weet ik zo niet meer Heb op zoveel daar gereden
loveNappi
Geplaatst: 29-05-12 19:49
ik heb ook een haffie,hij heet Napoleon, maar ik noem hem eigenlijk altijd Nappi.
Officele naam Alfons, wedstrijd naam Austria's Tricks, en roepnaam foppe
magic13
Geplaatst: 22-06-12 15:03
magic van het ruitersgat
cariena1
Geplaatst: 25-06-12 16:21
Onze haflingerst heten Stientje van Huize EGRAC=verkocht Sanne van Huize EGRAC=VERKOCHT Willeke van Huize EGRAC=Verkocht maar staat vlakbij Mandy van Huize Egrac=Verkocht naar??????? Stienie van Huize Egrac(kleindochter van Stientje) nog in ons bezit Annet van Huize Egrac nog in bezit Steinie van Huize EGRAC moeder is Stienie, ook nog in ons bezit en een aangekochte merrie Volvia(gekocht in Roderwolde) Alle bovengenoemde zijn eigengefokt, en moeder en dochters!