Gisteren avond ben ik begonnen dmv van nét buiten zijn bereik gras voor zijn neus houden. Dan doet hij zijn lip naar voren om het te pakken. En op dat moment dat hij zjin lip naar voren doen belonen. Dat een paar keer herhalen en dan het lekkers (in mijn geval plukje gras) verderweg houden. 'fleem' zeggen en als hij zijn lip naar voren doet om het te pakken weer belonen. Na een paar keer ben ik er mee gestopt, zodat hij het even kon laten bezinken. Vandaag op diezelfde manier verder gegaan. En ineens viel het kwartje Het is nog niet bevestigd hoor, maar hij heeft door dat hij zijn lippen naar voren moet doen! Ik moet alleen het commando daar aan koppelen en ook het gebaar (ik doe de vinger in de lucht). Hij snapte dat snel
Maureen_M
Geplaatst: 15-07-16 15:32
Mijn verzorgsters, en nu eigenaren van Angel, hebben dit ook zo aangeleerd. Alleen hebben ze het woord flemen vervangen door selfie en gebruiken ze het "peace" teken op het te laten doen
Haha dat is ook leuk inderdaad! Ik wil Ivar ook graag kleine kunstjes aan gaan leren ter afwisseling van het werk, dus ben zoekende naar manieren om hem dingen aan te leren
Chasey
Geplaatst: 15-07-16 23:43
Haha gewoon bij flemen beginnen kayleigh! Nick heeft het (bij elkaar opgetelt) binnen een uur geleerd! Gisteren avond mee begonnen heel eventjes en vandaag snapte hij het al helemaal! Erg leuk!
_Tristan
Geplaatst: 16-07-16 00:03
Ik ben met Tristan op vakantie in burgh. Hij geniet net zo erg als ik
Wauw wat zal Tristan genieten en jij natuurlijk ook!
Wesco is echt een droom haflinger!
Echt gaaf dat flemen! En Nick haf het echt snel door! Ik ga ook maar is oefenen.
Gisteravond naar een meertje gegaan, helaas heeft Sterre watervrees. Gelukkig even op de Fries van stalgenoot het water in geweest en gezwommen wat een ervaring zeg!
Chasey
Geplaatst: 22-07-16 21:51
Tristan, wat super leuk dat je op vakantie bent geweest met Tristan! Ohh lekker op het strand!! Gaaf hoor.