merry98 , je hebt een gave haf gekocht, ontzettend mooi paardje. Paar kilo's eraf en het plaatje is compleet
Rambo is leuk, knappe poon.
Willem en aron, gave hengsten. Beide heel anders en toch allebei prachtig.
Het weer is hier bagger, wanneer komt de zomer nou is :
Net peeps aan de dubbele longe gehad, deed ze erg goed en ze vond het ook erg leuk. Helaas brak na een kwartier het ringetje van mn longeersingel af, die onder de buik. Dus toen nog ef zonder iets gelongeerd. Eerst een gevecht met madame gehad, ze was net op de weide gezet dus was het er niet mee eens dat ze er weer af moest haha, etter.
@ lucky16: mooie foto en heerlijk hoor in het water rijden. @ xmarijn: schattig veulentje. @ Saartjenina: wat een leukerd, hoog knuffel gehalte. @ Kashmira: die kan springen zeg, wauw. @ merry98: wauw wat een onwijs gaaf beest en echt prachtig behang. Daar mag je zeker trots op zijn. @ ine23: de prachtige hengsten voor de lens. Prachtige foto's.
Pagina 68 Chasey wat een heerlijke waterpret! Zoveel zin in de zomer liespr jeetje wat een hoofdstel! Kan me voorstellen dat je moet wennen, ik vind het wel leuk meliswess lekker rennen in de wei paljaslaura gefeliciteerd met je toppunten, lekker hoor! Ziet er netjes uit! marlis zo! die gaat ruig over de balkjes!
Pagina 69 lucky16 heerlijk in het water! Ze staat er stoer op xmarijn wat een knap veulentje! saartjenina haha, leuk die ezel! kashmira ruige foto's! Die kan springen zeg! Heel mooie set ook! Fee_ prachtige plaatjes, dekje vind ik erg chique! Rijtechnisch vind ik het wat strak ogen maar ze is wel heel stoer. Heb je nog wedstrijden in de planning staan?
Pagina 70 Merry98 Jeetje wat een manen! Zou het van Amoretto afkomen? Ik ken een merrie met als vader Amoretto en die heeft ook zo'n gigantische manenpartij: Ze lijken sowieso wel behoorlijk op elkaar, ook qua hoofd. Leuk! Ine23 knappe hengsten, daar valt alleen maar bij de kwijlen
Pagina 71 horsii heeerlijk! Ik wil ook nog een keer naar het strand! Gaafgaaf!
Even een leuk vergelijkingsplaatje van Par 1e foto is afgelopen weekend gemaakt, de 2e in december. Los van het wintervachtje is wel goed te zien dat haar onderhals ingeruild wordt voor bovenhals
Ohh peepsie op het strand! Daar word het idd weer tijd voor!
Klopt Marieke, zat eigenlijk al te wachten tot dat iemand er wat van zei Want vind dat zelf ook heel jammer aan de foto's. Op die dag ging het rijden ook niet zo fijn, ze was erg heet en ik moet daar nog mee leren om gaan. Als ze zo heet is en wil lopen, hou ik haar tegen van voren en ik moet mezelf afleren dat ik het juist in mijn voordeel moet gebruiken en moet loslaten. Nog geen wedstrijdjes in de planning staan. En ik pb jr binnenkort even terug!
Fee_
Geplaatst: 13-05-13 14:20
Aangezien ik vandaag toch weer een foto mag posten. Hier een foto waarop ik loslaat, ze kruipt hier dan wel iets achter de loodlijn (wat ik op zo'n moment niet erg vind) maar op zo'n moment laat ze haar rug wel los en ontspant ze meer. En ze loopt meer over de benen. Ligt allemaal gewoon aan mezelf, want pony kan het allemaal wel.
PeerAppel
Geplaatst: 13-05-13 16:28
Pagina 62 @Marlis Wat fijn dat Kyra nu uit de opfok is! @Lebeauty_ Wat een leukerd! Hij heeft een erg lief hoofd. @Nordsvensk Een beetje laat, maar nog gefeliciteerd! Die is wel positief veranderd zeg! @Marlis Ik vind het zo leuk dat ze nu weer samen zijn! @horsii Knappe Peeps! @SuperLiesje Wat een schattige foto die eerste!
Pagina 63 @Wouterwesley Jullie ook al een jaar samen! Gefeliciteerd! @Nordsvensk Mooie foto's van knappe Mia! @krista1993 Wat schattig! @Alanaa_ Dat komt wel goed hoor later! @Marlis Zo hé, die waren blij! @novito Wat heerlijk een buitenritje in de avond!
Pagina 64 @Alanaa_ Ik vind Bo zo schattig he! @Ine23 Nog gefeliciteerd met Raven! @Fee_ Dat dekje staat Ginger echt heel goed! @IrisvdBorne Fijn dat het rijden weer beter ging! @arzuOarzu Wat een leuke Haflinger!
Pagina 65
@SuperLiesje Hahah, grappig die tweede foto! @Lebeauty_ Leuke foto's! @SuperLiesje Haha, zijn verbaasde hoofd ook! @Wouterwesley Aaahh, arm paard!
Pagina 66
@Marlis Ondeugende Kyra! @horsii Heerlijk die laatste foto! @BeauKate Echt een gave foto Beau! @MariekeS_ Jullie zijn echt zo goed vooruit gegaan! Ziet er top uit! @knetterhard Ziet er echt super uit! Mooie vlecht heeft hij ook in. @SaartjeNina Wat heeft Saartje een heerlijk snoetje. @liespr Wat een gave Haflinger zeg! Nog gefeliciteerd. @Nordsvensk Gave foto van Mia! @MelisWess Wat heerlijk zo rollen! @Yvank_ Ziet er super uit! Mooi zadel ook.
Pagina 67
@Marlis Haha, dat heeft Kyra vast niet van een vreemde! @hilly200 Ik vind Nobbi zo gaaf he! Had hem graag nog in het stalletje tegenover Abby gehad, hij is zo knap! @Wouterwesley Wat schattig! @Marlis Echt heel fijn dat ze nog zo lief voor elkaar zijn! @jasmijnxxxxx Heerlijk zo een frisse duik nemen! @Fee_ Ziet er heel netjes uit! @Nordsvensk Haha, leuk zo'n astronautenpak! @novito Wat een leuke Haflingers!
Pagina 68
@Marlis Aawh, sterkte met Pé Pé! @Chasey Wat heerlijk zwemmen! @riannezweeds Wat heeft jouw Haflinger een leuk hoofdje! @xmarijn Leuke Haflingers! En wat een schattig veulentje! @novito Nog gefeliciteerd met de jarigen! @liespr Gaaf hoofdstel? Wat voor een is het en waar heb je hem gekocht? @MelisWess Zo te zien vond ze het spelen leuk! @paljaslaura Ziet er netjes uit! Mooie wedstrijdoutfit! @Marlis Zadel ziet er mooi uit! Ik denk dat de bruine versie haar echt ontzettend goed gaat staan!
Pagina 69
@horsii Kyra lekker een dutje doen en Peeps ziet er al beter uit hoor! @Marlis Kyra lekker aan het grazen! Hoe oud is ze nu? @lucky16 Gave foto zeg! @xmarijn Wat een cutie! @SaartjeNina Zomervacht ziet er goed uit! @kashmira Zo he, wat een stoer beest! @Fee_ Ginger ziet er zo sportief uit!
Pagina 70
@horsii Dekentje staat haar goed! Is het nu ook zo dat jij en je zus straks Kyra en Peep gaan verdelen, of blijven jullie allebei beide paarden verzorgen/rijden? @Merry98 Hé wat leuk! Een halfzusje van Abby! Wat een knapperd zeg! @IrisvdBorne Wat heeft Rambo nog een lief puppyhoofd zeg, zo onschuldig! @Merry98 Echt een ontzettend gaaf dier! @Ine23 Oh, man. Ik kan niet wachten tot het topic van Willem er is. Zijn hoofd, zijn bouw, zijn kleur, zijn manen. Aron en Newfire mogen er ook wezen, wat heeft Henk toch mooie hengsten!
Pagina 71
@horsii Heerlijk zomerse foto's! Ik ben het ook met je eens; waar blijft die zomer nou? @Marlis Leuke foto's van Peep en Kyra! @MariekeS_ Palermo is zo positief veranderd! @Fee_ Ziet er echt keurig uit! Jij en Ginger zijn echt een leuke combi!
Pfoe, dat was wel een grote post zeg.
Gister teruggekomen van vakantie en direct ook al even bij Abby geweest. Ze heeft een verzorgster gehad voor deze vakantie en ik vind dat ze het erg goed gedaan heeft!
@Merry98 wauw!!! @ine123 lief koppie! @horsii hoop ik oook!! @MariekeS_ ziet er veeeeeel beter uit!!! @peerappel ze ziet er idd heel goed uit! heeft verzorgster goed gedaan!!
@Peerappel leuke vlechtjes en halster @fee_ mooi dekje! @mariekes_ Die ene zwart wit foto is erg mooi! @marlis grappig die benen @horsii ziet er gaaf uit!
Wouterwesley
Geplaatst: 13-05-13 22:40
Zo wat komen der weer een mooie plaatjes voorbij!! morgen dagje school dus dan maak ik weer een bijleespost. maar wil dit toch alvast delen ben zo trots op me pony
lopen al tijdje met het idee weer te gaan mennen, en afgelopen donderdag dan echt me eigen kar en tuig op gehaald! helemaal blij
De mannen hem aan het opladen!!
en dan gisteren me knappe kind voor eerst na lange tijd weer opgetuigd! ondaks dat meneer tegen de muur liep ging super! vandaag weer lekker verder geoefend ging weer super!!
@ peerappel Dat is zeker wel leuk dat die van mij een halfzusje is van die van jou:D Heeft die van jou niet {meer} van die lange manen als in je profiel??of lijkt dat zo door de vlechten? @ wouterwesley. Dat is wel spannend om te gaan mennen. Of kon die het al?? Gaaf dat je je eigen menkar hebt gekocht
Me paardje voelt zich al helemaal thuis bij mij...En heb der pas sinds zaterdag. Ze is lekker relaxt. Hebben vandaag even gelongeerd. En ze luistert super goed naar de stem. Hoo is ook echt Hoo. En dat vind ik wel relaxt.De rest vd stemhulpen gaan ook goed. Ze hinnikt zachtjes als ik eraan kom lopen. En me shet doet net zo. Die twee kunnen al veel beter met elkaar. Dat ging de eerste dag eigelijk gewoon niet. Die gaven elkaar geen lucht :p. Beetje diva gedrag onder de dames. Verder nog een rondje buiten gewandeld voor het eerst. En ze keek niet op of om van de dingen om der heen. T enige opstakel was het fietsbruggetje waar we overheen moesten. Maar na wat gesnuif en gesnorkel liepen we er samen vrolijk overheen. Toppie toch!
@wouterwesley ziet er goed uit. Maar licht het aam mij, of zit die broek iets te hoog?? @merry98 fijn dat ze het zo goed doet!!
Merry98
Geplaatst: 14-05-13 09:42
Mloulou schreef:
Waar haal je zo'n prachtpaard vandaan joh! Jullie zijn een leuk stel, geniet van elkaar!
Heb er heel lang van mogen dromen. Dat ik er zo een wilde..en alsof t een voorteken was moest ik even op internet speuren. Was op dat moment niet op zoek eigenlijk. Maar ik leef nog steeds op me roze wolk
Nou ik ben ook onder mijn steen vandaan. Om 20 pagina's aan bijleesposten te doen wordt me iets te veel. Ik vind alle foto's echt heel erg mooi en leuk. Ook wil ik merry98 feliciteren met haar nieuwe aanwist. Ook een echt plaatje. Alle haflingers zijn mooi op hun eigen manier. Dit weekend heb ik een trainingsweekend van de polocrosse gehad. Het was erg leerzaam en zeker voor herhaling vatbaar. Binnenkort heb ik nog een toernooi in otterlo en exloërveen.
Ik wil graag 2 foto's met jullie delen van afgelopen weekend.
@ maaike_melis dank je wel Mag ik vragen wat voor "spelletje" je doet daar op de foto's?
sandra1312
Geplaatst: 14-05-13 15:06
Na een heeele lange tijd weer op bokt, echt super druk gehad laatste tijd met school, stage, werk en mn poown! Ik heb alles bijgelezen vanaf bladzijde 55 maar eigenlijk geen tijd op een bijleespost te maken
Maar ik wou nog wel even gauw mn eigen lieve toppertje showen
@mariekeS_ Gaaf die eerste foto @Fee_ blijf hem leuk vind @peerappel Lief hoor @marry98 leuke haf zeg!, wouter van mij heeft voor hem kocht voor de kar gestaan dus gaan weer oppakken =] @novito klopt ja maar was snel tussen door foto alles is nu goed op maat gemaakt @maaike_melis leuk zeg @Sandra1312 Gaaf dat halster bij je haf
zelf vandaag door school geen tijd naar me haf toe te gaan dan maar even een foto uit de oude doos
Mijn knappe Twentertje Voor ik vragen krijg, ze staat met een graaskorf omdat ze een harde/dikke manenkam kreeg van het gras ondanks het rustige opbouwen. En ook al is ze 2, dan maar met graaskorf naar buiten net als moeders.
En knappe moeders 1e keer met dubbele longe
savira
Geplaatst: 15-05-13 19:42
Hallo daar ben ik ook weer eens, zal proberen wat vaker hier te komen, Nando is inmiddels 3 jaar en 4 maanden afgelopen week zijn we voor het eerst samen op vakantie geweest, hij is nog niet bereden maar we hebben heerlijk gewandeld en getut hij vond het volgens mij wel leuk en het was erg leerzaam!