Lous schreef:Stomme Nederlandse wet. Mogen ze van mij toch echt eens wijzigen.
Aan de andere kant, als er op dat moment nou net mensen aanwezig zijn die allergisch zijn voor honden. Tis maar wat ik nu zit te denken op het moment...

Mijn gymlerares was allergisch voor mijn hond: of ze nam een pilletje in of aaide hem niet zodat ze geen ‘last’ van kreeg. Er was nog een docente die allergisch was, alleen al als hij in de buurt kwam werd ze ziek. Ik kon Diezel dan goed ergens anders even neer leggen. Ik bedoel, er zijn altijd wel oplossingen te vinden. Als iemand in een restaurant zit en allergisch is, en die zit aardig ver weg, zou diegene toch er geen last van hebben??
Siersma, is inderdaad wel heel vervelend dat je nu niet veel kunt doen
hoe voel je je vandaag?
Sita_ schreef:Waar ik werkte mochten ook geen geleidehonden mee naar binnen, vond het ook verschrikkelijk om mensen te moeten afwijzen daardoor.
Mensen werden ook echt boos, en terecht ook hoor. Meestal mocht ik dan wel een aanbieding doen om bijv. een menselijke begeleider gratis mee te nemen, maar toch..
Ik werkte in een dierentuin en ik snapte het van de directie ook wel met kans op eventuele ziekten. Maar toch vond k het sneu om blinde mensen dan teleur te moeten stellen..
Maar eigenlijk is dat een kromme regel, toch? Ik bedoel, de ziektes… want alle geleide en hulp honden worden ‘gesorteerd’ als ze iets ‘mankeren’ (ziekte of aandoening) worden ze al niet doorgelaten. Juist om dit soort dingen te voorkomen. Ik was een keer bij Ecomare en Diezel mocht mee vond ik echt super!! Diezel vond zeehonden maar raar trouwens, haha
Ik word zelf nooit boos, maar ben altijd wat teleurgesteld…
Mando, zo’n vakantie klinkt heerlijk
!
Klasien, dat is schrikken zeg van Iris! Gelukkig is ze weer opgeknapt zeg 
Faringo, oeps, heb je je niet erg bezeerd? Bij ons geld dat inderdaad ook, uitmesten wordt gedaan en voeren ook, maar buitenzetten enz. moet je zelf regelen maar dat is goed te doen er zijn altijd wel mensen op stal die dat willen doen 
ELpatcho & Sita, heeeeel veel plezier vandaag! Ben heel benieuwd hoe het was! 
Corelli, verstandig van je om even flink aan de bak te gaan met stage/school, succes 
Welkom Yentl en Kashmira!
Kashmira, ik spring puppy sprongetjes haha, maar soms springt er wel een meisje voor mij met Madeira
erg leuk!