Martine: Leuke foto's Marlis: Hihi blij Kyra hoofd op de 1e foto Bitje: Mooie foto, mooie kwaliteit ook Yhultink: Leuke foto Martine: Hihi teddybeer inderdaad! Yvank: Wat een schattige foto
Ziet er goed uit ! Alleen een grondbalk ontbreekt en liggen die spullen nou voor de hindernis of vertekend dat? Want dat zou ik dan nog even weghalen voordat ze gaan springen . Over de bodem zal ik verder niks zeggen, maar ik zou mijn paarden hier niet op laten springen ivm gladheid. . Ben benieuwd naar een heel topic .
Pfff.. Had net vanaf bladzijde 65 tot 69 al een bijleestpost getypt... Druk ik op een verkeerd knopje, alles weg. Naja morgen weer een kans, was al 20 minuten bezig ofzo haha.
Peep en ik moeten weer helemaal opnieuw beginnen. Het rijden ziet er nu niet uit maar dinsdag ons eerste prive lesje Al dik een jaar niet gereden ivm dracht/veulen en blessure.
Janine001
Geplaatst: 06-01-12 20:48
Marlis schreef:
Janine001 schreef:
@Marlis; Mooie Peep
Peep en ik moeten weer helemaal opnieuw beginnen. Het rijden ziet er nu niet uit maar dinsdag ons eerste prive lesje Al dik een jaar niet gereden ivm dracht/veulen en blessure.
Succes a.s. dinsdag!
Nagano
Geplaatst: 06-01-12 20:51
mijn zieke knappert gelukkig knapt hij langzaam op het gaat langzaam maar hij helpt heel goed mee de kanjer en ziet het er naar uit dat hij straks in maart zijn 3de verjaardag gezond kan gaan vieren
fijn dat het langzaam aan beter gaat met nagano hij komt er wel weer bovenop, het is een sterke kerel!!
Sodeletuut
Geplaatst: 06-01-12 21:15
Bedankt voor alle leuke reacties
Bitje_, Beau is zo geweldig! Dat pretbekkie is echt zo mooi! Stenzotje, wat een snoepie is Stenzo! Ik vind 't halster echt leuk. Chasey, hihi oeps! Wel een leuke actie foto! Suprice_iris, schattige haf. Dekje staat echt super goed! Maestroox3, wat een lief hoofdje, zo ondeugend! Hij heeft bijna dezelfde kol als mijn Alvaro! Yvank, ahw die foto's zijn echt lief! Kayleigh, lieve foto! Echt zulke lieve ogen. Martine2610, Whiskey is leuk! Lekker eigenwijs koppie! Evelyne, hihi nozem zo langs de voorpluk. Mooi paardje! Nessie, knappe Wolder, en knappe jij hihi. Tass, Aiden is leeeuk! Super leuk touwhalster ook!! Silkaay, hihi varkentje. Heerlijk is dat he! Martine2610, wat een lekkerding! Mooi in de zomervacht. Die bles is echt gaaf! Marlis, schattige Kyrtje met haar punker koppie! Bitje_, Aaahw beau! Yhultink, wat een stoere actiefoto! Dat lijkt me echt gaaf om een keer te doen! Loisbr96, wat een snoepie! Martine2610, dat ziet er inderdaad wel heel anders uit, maar toch leuk! Yvank, aaahw wollebolletje!! Nessie, ahw Goldie met haar mooie lange voorpluk! Maestroox3, stoere springfoto! Marlis, Peeps is knap! En Kyrtje natuurlijk ook! Nagano, aggosie arm snoepje.. Fijn dat het wel langzaam beter gaat.. Hij heeft echt een heel erg lief hoofdje..