Fleurige dekens zie ik voorbij komen

Ik doe het even zo, want het zijn er meer als 2 die ik wil laten zien

[RIJ-ITP] Stoere Haflinger aan het werk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mooie witte staartjes 

Maar ik hoop dat Kayenne zich een beetje schoon houd en dan hoef ik bij haar alleen maar staart en voetjes te doen. Shanti moet nog een keer helemaal.... Wordt een vroege en vooral lange dag zaterdag!! 

, wij gaan met 5 hafjes

Nib & ik zijn al de hele week met een groepje Bokkers buitenritten aan het maken! Vandaag naar een pannenkoekenboerderij gereden, waar je de paarden kon stallen. Ze stonden er heerlijk!
Ze mochten zelfs de restjes sla van het bord eten.

, Hofdame( v. Wallenstein) springt ook zo goed! Vliegt zonder enige moeite zo over 1m heen.
Shania en Ninthe hebben beiden het springtalent van een slak ofzo
, zal van de week eens foto's ervan laten maken en dan doe ik mn springzadel ook maar op. Hoog springen met dressuurzadel was toch niet zo'n succes
Sita_ schreef:Gaan er van hier ook mensen naar de Fokdag in Zevenhuizen?
ikkuh
we gaan met 4 paarden van stal. Luna en ik hebben daar ons debuut. Breng haar voor het eerst uit onder het zadel, Bestgaand.
Maarrrr ze is wel schoon 

)
Nathalie83 schreef:Sita_ schreef:Gaan er van hier ook mensen naar de Fokdag in Zevenhuizen?ikkuh
we gaan met 4 paarden van stal. Luna en ik hebben daar ons debuut. Breng haar voor het eerst uit onder het zadel, Bestgaand.
Even rustig aan, ik kreeg er geen 3 keuringsklaar omdat er deze tijd veel drukte thuis is.. Dus vandaar maar met eentje