Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandarijn schreef:Even een vraagje, mag je op Ermelo met losse manen rijden of moet je ze persé invlechten ?
Mijn Haffie heeft namelijk te lange manen voor knotten en een hengstenvlecht oid. blijft niet goed zitten.
LoveLita schreef:Balen IvankaSluit jezelf maar niet op
Zul je zien dat je huis in de fik vliegt en je er niet meer uit kunt..
LoveLita schreef:Ik heb mn proefjes niet eens meer geoefend trouwensDat wil ik ook NOOIT meer doen ook niet. Lita kende 1 L1 proefje bijna uit haar hoofd zegmaar, heel irritant als ze vooruit gaan denken!
Sita_ schreef:Ik moest gister in het donker van de bak naar huis.. Ik moest er van mijn instructrice maar naast lopen naar huis, ze was bang dat ik er misschien af zou vallen als Shania zou schrikken in de donker.. En dan was al ons harde trainen van afgelopen week 'voor niks' geweest..
Sita_ schreef:Ik moest gister in het donker van de bak naar huis.. Ik moest er van mijn instructrice maar naast lopen naar huis, ze was bang dat ik er misschien af zou vallen als Shania zou schrikken in de donker.. En dan was al ons harde trainen van afgelopen week 'voor niks' geweest..
Aranel schreef:Herkenbaar
Vooral bij de eenvoudige wissels denkt Saar een paar meter vooruit.. erg vervelend, haha.
Wat wel grappig is, bij m'n eerste proef moet ik A afwenden, D draf en L (geloof ik) tot G uitgestrekte draf en G halthouden en groeten, dat weet ze precies, gaat ze helemaal blij de pootjes uit d'r lijf rennen en dan ongeveer bij G gaat de noodrem erop zonder dat ik wat hoef te doen
Yvank_ schreef:Sita_ schreef:Ik moest gister in het donker van de bak naar huis.. Ik moest er van mijn instructrice maar naast lopen naar huis, ze was bang dat ik er misschien af zou vallen als Shania zou schrikken in de donker.. En dan was al ons harde trainen van afgelopen week 'voor niks' geweest..
En dan zou ik over een steen struikelen ofzo of uitglijden over een takje