Haflingerweekend 11 en 12 September Ermelo!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 19:49

Nou Ermelo is mij niet gegund dit jaar :\ Ik ben net (vraag me niet hoe) van mn fiets :+ gevallen. Heup en pols naar de kloten geholpen :x Hoop dat ik zaterdag kan rijden :=

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 19:49

Even een vraagje, mag je op Ermelo met losse manen rijden of moet je ze persé invlechten ? :o

Mijn Haffie heeft namelijk te lange manen voor knotten en een hengstenvlecht oid. blijft niet goed zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 19:50

Mandarijn schreef:
Even een vraagje, mag je op Ermelo met losse manen rijden of moet je ze persé invlechten ? :o

Mijn Haffie heeft namelijk te lange manen voor knotten en een hengstenvlecht oid. blijft niet goed zitten.

op alle wedstrijd haflinger op geen haflinger wedstrijd mag je manen altijd los. Ik heb nog nooit met manen in een vlecht gestart :n

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 19:50

Yvank_ schreef:
Nou Ermelo is mij niet gegund dit jaar :\ Ik ben net (vraag me niet hoe) van mn fiets :+ gevallen. Heup en pols naar de kloten geholpen :x Hoop dat ik zaterdag kan rijden :=

Nooo Yvanka dat meen je niet zeg! Wel meerijden hoor, we moeten wel goed scoren met bestgaand!

Anoniem

Re: Haflingerweekend 11 en 12 September Ermelo!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 19:51

Ja ik ben lekker bezig :\ ben ook vol op het asvalt gecrasht en dat is nog harder dan de bodem van de brabanthallen :=

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 19:53

Jemig Yvanka... :oo

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 19:56

Hahaha ja dat kan jij weten he! :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 19:58

Ja ik wil schijnbaar niet naar Ermelo ofzo maar ik wil een carriere als bodemtester :+ , pols is nu niet echt dik dus hoop dat die dat ook niet meer wordt en dan tape ik hem wel in zaterdag net als mn knie := En dan hopen dat ik het volhoud als het in mn proefjes toch niet meer gaan dan groet ik wel af..

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:00

Even wat ibu'tjes innemen, dat scheelt ook wel.. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:02

Sita_ schreef:
Even wat ibu'tjes innemen, dat scheelt ook wel.. ;)

ja idd :j

En denk dat ik mezelf tot zaterdag maar opsluit thuis ofzo :+

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:04

Balen Ivanka :oo Sluit jezelf maar niet op :') Zul je zien dat je huis in de fik vliegt en je er niet meer uit kunt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:07

LoveLita schreef:
Balen Ivanka :oo Sluit jezelf maar niet op :') Zul je zien dat je huis in de fik vliegt en je er niet meer uit kunt..

Oh gut ja idd :')

Nouja mn training ging wel lekker :)) proefjes even gereden die gingen goed :j

Peerd heeft morgen vrij en vrijdag (laten) longeren en dan zien we wel zaterdag :) verwacht niks maar daar gaan we ook niet voor heb dr net 5x weer opgezeten

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:07

Achja t is al gezellig als je naar Ermelo kan toch :D

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:08

Lita heeft gisteren en vandaag ook vrij gehad, morgen nog even lessen en vrijdag hoop ik in Ermelo nog even te rijden, en anders is het jammer maar helaas :') ik verwachtte er ook al niks van zaterdag!

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:09

Ik heb mn proefjes niet eens meer geoefend trouwens :+ Dat wil ik ook NOOIT meer doen ook niet. Lita kende 1 L1 proefje bijna uit haar hoofd zegmaar, heel irritant als ze vooruit gaan denken! Al wil mijn instructrice wel altijd dat ik ze nog even bij haar oefen, maar dat is dan meestal een week ervoor :) Ik schijn heel anders te gaan zitten zodra ik de proef in ga, waar Lita weer heel zenuwachtig van wordt?
Laatst bijgewerkt door LoveLita op 08-09-10 20:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:09

Komt vast goed Yvanka!
En anders drink je ff een paar shotjes voor je proefje, alcohol verdoofd de pijn toch? :')

Saar ging vandaag ook goed :j
Maar ben ook wel benieuwd naar het parcours! in het echt ziet het er toch vaak anders uit dan op de plattegrond, was vorig jaar ook zo, in het echt was het veel logischer.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:10

Ik moest gister in het donker van de bak naar huis.. Ik moest er van mijn instructrice maar naast lopen naar huis, ze was bang dat ik er misschien af zou vallen als Shania zou schrikken in de donker.. En dan was al ons harde trainen van afgelopen week 'voor niks' geweest.. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:10

Ach ik krijg sowieso elk proefje al 3 punten aftrek totaal omdat ik blijf doorzitten := , ja dat is idd irri hofdame weet heel goed wanneer we moeten afgroeten en ze vind dat bij a stilstaan ook best kan dat scheelt haar een stuk terug lopen :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:11

LoveLita schreef:
Ik heb mn proefjes niet eens meer geoefend trouwens :+ Dat wil ik ook NOOIT meer doen ook niet. Lita kende 1 L1 proefje bijna uit haar hoofd zegmaar, heel irritant als ze vooruit gaan denken!

Herkenbaar :=
Vooral bij de eenvoudige wissels denkt Saar een paar meter vooruit.. erg vervelend, haha.

Wat wel grappig is, bij m'n eerste proef moet ik A afwenden, D draf en L (geloof ik := ) tot G uitgestrekte draf en G halthouden en groeten, dat weet ze precies, gaat ze helemaal blij de pootjes uit d'r lijf rennen en dan ongeveer bij G gaat de noodrem erop zonder dat ik wat hoef te doen :')

Anoniem

Sita_ schreef:
Ik moest gister in het donker van de bak naar huis.. Ik moest er van mijn instructrice maar naast lopen naar huis, ze was bang dat ik er misschien af zou vallen als Shania zou schrikken in de donker.. En dan was al ons harde trainen van afgelopen week 'voor niks' geweest.. :+

En dan zou ik over een steen struikelen ofzo of uitglijden over een takje :')

LoveLita

Sita_ schreef:

Oh god ja :') ookal zoiets natuurlijk!

Ik denk dat ik gewoon maar doe wat ik altijd al deed, is al 17 jaar goed gegaan _O-

LoveLita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:13

Aranel schreef:
Herkenbaar :=
Vooral bij de eenvoudige wissels denkt Saar een paar meter vooruit.. erg vervelend, haha.

Wat wel grappig is, bij m'n eerste proef moet ik A afwenden, D draf en L (geloof ik := ) tot G uitgestrekte draf en G halthouden en groeten, dat weet ze precies, gaat ze helemaal blij de pootjes uit d'r lijf rennen en dan ongeveer bij G gaat de noodrem erop zonder dat ik wat hoef te doen :')

Lita heeft het nu in het L2 gelukkig alleen bij achterwaarts, dat ze al gaat voor ik ook maar iets doe en bij middendraf; zodra ik haar de diagonaal op stuur voel je dr al vertrekken :evaw: :') Zo ook als ik in de training gewoon een gebroken lijntje wil rijden terwijl ik doorzit, dan voel ik haar alsnog op haar achterhand zakken!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:15

Yvank_ schreef:
Sita_ schreef:

En dan zou ik over een steen struikelen ofzo of uitglijden over een takje :')

Ja, dat zei ik ook.. Maar zij zei weer dat dat minder hard aan zou komen als dat ik van 1.50 naar beneden zou kletteren.. _O-

Shania begint proefje 4 uit haar hoofd te kennen..
En de diagonaal middendraf weet ze ook al precies.. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:16

Hofdame kent de L2 ook uit dr hoofd inmiddels :') tijd om M1 te starten volgende maand :P

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 20:20

ik wou dat die van mij zo mee denkend was hahaha.