Hipheid!! ik moet vrijdag naar de hoefsmid xD Hij gaat een kettinghanger voor me maken *gaat foto maken van voorbeeld* Ooit heeft een goede vriend (edelsmid+hoefsmid) van me mams dit voor haar gemaakt, gebaseerd op hoop, geloof, liefde... Nu draag ik hem meer dan zij maar ze wil hem toch terug, laat me eigen dus maken Met nagels van Daims, Olav en Norbert (L) *Jullie hebben foto nodig om het te begrijpen denk ik *
ik ben naar stal, eens kijken of ik een foto kan maken van Donna haar mooi met hippe kleuren ingepakte been.
Vanmiddag even die goedkope lange onderlappen gehaald, zodat alles al klaar ligt als het verband eraf mag. Denk dat ik haar zo toch even uit dr box haal om te poetsen, dan moet toch geen kwaad kunnen, of ze nu in dr box stapjes zet of nog geen 5 meter wandeld om gepoetst te worden.
een Anker voor Hoop, een Kruis voor Geloof en een Hart voor Liefde.. hoop, geloof, liefde is een algemeen 'symbool' maar die vriend van me ma heeft er dit van gemaakt met hoefnagels, ik vind het een erg mooi symbool en helemaal omdat ik natuurlijk wel iets met paarden heb (me ma is bang voor paarden)
Ja, tenminste ze wil hem gaan dragen maar ik draag hem momenteel, vandaar dat ik me eigen wil met m'n 3 liefste (manege)paardjes
melody93
Geplaatst: 08-12-09 21:04
Gaaf zo'n hanger van hoefnagels Tes!
Pff net de kerstboom opgetuigd, en mn eigen kleine kerstboompje, wat een rotzooi geeft dat zeg... Zondag had ik trouwens met Sabine (vriendin) een gratiez kerstboom afgehaald Met twee zagen zijn we op pad gegaan en hebben we een errug mooie, grote boom gevonden in het bos die smeekte meegenomen te worden door ons Dusja, er staat nu een méga boom in de kantine
Mandy haar mok gaat al veel beter , het word al veel beter !
joopiexx
Geplaatst: 08-12-09 21:29
Dat is fijn Dieuwke!
Ik heb zin in allemaal leuke dingen te doen en te bedenken..
melody93
Geplaatst: 08-12-09 21:34
Ik moet morgen trouwens op mijn 'netst' naar school (debateren, ESP) Heb een hele mooie jurk gekocht, en vanmiddag even snel zwarte hakken geleend bij m'n tante (heb zelf een hoop, behalve zwart) Ik zie er alleen nu al tegen op er de hele dag op te moeten lopen... Ik zit namelijk van 8 uur tot 16.15 hellup..