[HK] Haflingerklets

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tsikala

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 16:50

Wat een prachtig filmpje, ga altijd van dat soort dingen huilen Huilen Wat een wederzijds vertrouwen, dat heeft vast jaren gekost en dat meisje heeft heel veel gevoel voor paarden. Heel mooi om te zien.

Allemaal bedankt voor het welkom berichtje Haha!

@ Freya, Wilberstein is gaaf!! Ik heb hem in Den Bosch gezien (bestgaand), super hengst hoor, mooi bewegen onder het zadel!

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 17:42

Zo heb net gereden, moest de hele tijd kinderen op manegepony's ontwijken. Gelukkig is de andere binnenbak[60x20] bijna af. Dan kan ik altijd rijden! Haha!
Heb Nikita ook ingevlochten, de langste vlecht is net zo lang als mijn arm. Lachen

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:08

Melina schreef:
@ Freya, Wilberstein is gaaf!! Ik heb hem in Den Bosch gezien (bestgaand), super hengst hoor, mooi bewegen onder het zadel!

Toen ik Donna naar Peize had gebracht, kon ik me ogen ook niet van hem af houden, vind hem zo gaaf. Zijn paps ook trouwens.
En was ook blij dat hij niet op wedstrijd was toen we Donna weer gingen halen.

Hier een foto van hem in zijn box

Afbeelding

Vind hem echt super, hoop ook dat de kleine baby veel van paps erft ...

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:14

haha dat neusje,

mensen heb vandaag toch een koppijn gehad Boos! begint nu wat te minderen Lachen hoop dat het morgen beter gaat.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:15

Dat filmpje Lachen gewoon prachtig ik hoop dat later ook nog te bereiken ! Lachen gewoon mooi !!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:21

Heb de helft nu gekeken van het filmpje want ik moet nu eten, maar ik vind het geweldig!
Krijg er altijd kriebels van, zo mooi, en dat ik het ook zo graag wil leren!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:47

Ik ga het filmpje zo ook even bekijken!

Dapy, sterkte Verdrietig

Vinden jullie trouwens mij te groot voor Madeir? (Foto's staat op een paar pagina's terug).

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 18:48

Nee, zeker niet!

semmyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 19:07

hallo

ik wil me ook even melden
ik ben wendy ben 24 jaar en heb een haflinger genaamd lex en net 8 weken onder het zadel.
is net 3 geworden en is een super lief beesje alleen het vertrouwen heeft ie nog wat moeite mee heeft bij zijn vorige eigenaar waarschijnlijk een keer iets mee gemaakt waardoor zijn vertrouwen behoorlijk geschaadt is. maar gelukkig kan ik er op rond rijden nu zonder problemen.

en wat hebbe jullie zoals voor haffies?
ben altijd erg benieuwd wat voor haflingers er nog verder rond lopen en natuurlijk hoe mooi ze zijn met hun mooie lange manen en prachtige witte staart!!

jelle2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:20

Zo ik ben weer bij...
Ik moet de hele week werken in een dierenpension maar na het werk meteen even bij Roelien en Andrea aan...
Andrea krijgt lekkere veulenbrokjes en dan moet ik Roelien even in het hok zetten omdat ze anders alle brokjes opeet en Andrea geen kans heeft... Op zich gaat het heel goed met de 2 ze wennen wel lekker aan elkaar maar roelien wil haar nog wel eens een keer in de kont bijten Clown

Gisteren hebben we de andere veulens afgespeend en we wilden ze meteen in het land doen (doen we elk jaar gaat altijd goed ) maar nu was er een veulen en die ging alle draden door en stond zo weer bij de paarden in het land Bloos! De moeders stonden er niet hoor die hadden we netjes op stal... Maar het veulen weer gepakt en naar huis gebracht en nu staan ze eerst op stal en de merries wel buiten aangezien die wel beweging moeten hebben met hun volle uier....

Maar ik wil mijn veulen wel bij de andere veulens in hebben als ze het land ingaan dan kan ze lekker spelen... Kan ze met Roelien ook wel maar dit lijkt mij goed eigenlijk...
Wat vinden jullie??

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:21

@ madeira, te groot xd nee absoluutjes niet, ziet er super uit joh !!!

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 20:49

monica08 schreef:
Ik kwam dit filmpje net tegen op Youtube..
Wat vinden jullie hier nou van?
http://nl.youtube.com/watch?v=-OCHI_rXj ... hyves.net/

Ziet er allemaal wel allemaal leuk uit enzo, maar vind het best wel gevaarlijk..

Wat een schitterend filmpje, wat een ongelovelijke vertrouwensband tussen dat paard en dat meisje .

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 21:46

Semy, welkom! Lachen

Mijn haflingermerrie is al 9 jaar.. foto's in profiel. Ga zo ook even in jouw profiel spieken Tong uitsteken

Fijn dat je goed vertrouwen hebt kunnen opbouwen!

Dapy en Samir (was toch ook tegen mij Inge)? Gelukkig maar! Ben soms beetje bang...

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 22:26

Semy ook vanaf hier welkom.

Mijn meisje is nu 12 jaar en drachtig, en een haffie die liever lui is dan moe. En echt alles doet om maar aan eten te komen.
Voor foto's zie profiel ( en elders in deze topic pagina 70 )

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 22:51

zo vond ik hem een tijdje geleden en o wat zag die eruit Clown

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 00:17

jelle2005 schreef:
Zo ik ben weer bij...
Ik moet de hele week werken in een dierenpension maar na het werk meteen even bij Roelien en Andrea aan...
Andrea krijgt lekkere veulenbrokjes en dan moet ik Roelien even in het hok zetten omdat ze anders alle brokjes opeet en Andrea geen kans heeft... Op zich gaat het heel goed met de 2 ze wennen wel lekker aan elkaar maar roelien wil haar nog wel eens een keer in de kont bijten Clown

Gisteren hebben we de andere veulens afgespeend en we wilden ze meteen in het land doen (doen we elk jaar gaat altijd goed ) maar nu was er een veulen en die ging alle draden door en stond zo weer bij de paarden in het land Bloos! De moeders stonden er niet hoor die hadden we netjes op stal... Maar het veulen weer gepakt en naar huis gebracht en nu staan ze eerst op stal en de merries wel buiten aangezien die wel beweging moeten hebben met hun volle uier....

Maar ik wil mijn veulen wel bij de andere veulens in hebben als ze het land ingaan dan kan ze lekker spelen... Kan ze met Roelien ook wel maar dit lijkt mij goed eigenlijk...
Wat vinden jullie??

Heb je stukjes plastic aan de draden geknoopt? Dat deden mn ouders altijd als een veulen voor het eerst in de wei werd gezet. Als ze dat niet doen gaan ze ook steeds door alle draden heen.

Pff er hebben zich nu wel een hele hoop mensen aangemeld, ik ben de tel kwijt. Kan er niet een overzicht worden gemaakt van alle actieve posters in dit topic?

Ben net weer thuis van drenthe, en ik kan na 5 dagen rijden zeggen dat ankie verkeersmak is Go jij! Go jij! Nu mag ze weer even uitrusten thuis.

Freya: wanneer krijgt ze haar veulen ook al weer?

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 07:18

phoe, vroeg vanochtend, moet weg vandaag met stage, een of andere springgedoe xd dus jullie horen me vandaag niet meer. Haha!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 07:50

Welkom Semmy Doei!

Goedemorgen!

Wat een gave hengst zeg Lovers

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 08:00

Gave hengst freya!
Hinke, wat leuk dat ze nu echt verkeersmak is Lachen Wel naar je zin gehad zeker?
Semy welkom!

Daimy staat nu lekker 24 uur buiten Lachen En compleet onder de modder helaas Knipoog Zelfs zn manen zijn zwart! Van het weekend maar eens kijken of ik die nog schoonkrijg zonder water, dat is nu helaas te koud...

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 10:59

Meiden! Ik ga een weekendje weg dus tot maandag Haha!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 10:59

Veel plezier!!

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 11:03

Have fun! Haha!

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 11:04

Irritant zeg. Probeer net de huisarts te bellen, moest tussen 11 en 12 terugbellen.
Krijg ik zo’n bandje dat ze tot 11 uur overleg hebben en dat je daarna kunt bellen.
Eeehm ja, het is 5 over 11.
Vorige keer was het kwart over 2, terwijl ze tot 2 uur lunchpauze hebben.
Niet heel handig…

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 11:07

Dat is hier ook altijd zo. Ja

Iemand een idee hoe ik het beste m'n ouders kan vertellen dat ik m'n eigen paard wil kopen? Clown

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-08 11:27

Monica, fijn weekend!

Irritant dat de dokter later is dan zn bandje zegt..
Zit je maar zo te wachten.