Allemaal bedankt voor het welkom berichtje

@ Freya, Wilberstein is gaaf!! Ik heb hem in Den Bosch gezien (bestgaand), super hengst hoor, mooi bewegen onder het zadel!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melina schreef:@ Freya, Wilberstein is gaaf!! Ik heb hem in Den Bosch gezien (bestgaand), super hengst hoor, mooi bewegen onder het zadel!
monica08 schreef:Ik kwam dit filmpje net tegen op Youtube..
Wat vinden jullie hier nou van?
http://nl.youtube.com/watch?v=-OCHI_rXj ... hyves.net/
Ziet er allemaal wel allemaal leuk uit enzo, maar vind het best wel gevaarlijk..
jelle2005 schreef:Zo ik ben weer bij...
Ik moet de hele week werken in een dierenpension maar na het werk meteen even bij Roelien en Andrea aan...
Andrea krijgt lekkere veulenbrokjes en dan moet ik Roelien even in het hok zetten omdat ze anders alle brokjes opeet en Andrea geen kans heeft... Op zich gaat het heel goed met de 2 ze wennen wel lekker aan elkaar maar roelien wil haar nog wel eens een keer in de kont bijten![]()
Gisteren hebben we de andere veulens afgespeend en we wilden ze meteen in het land doen (doen we elk jaar gaat altijd goed ) maar nu was er een veulen en die ging alle draden door en stond zo weer bij de paarden in het landDe moeders stonden er niet hoor die hadden we netjes op stal... Maar het veulen weer gepakt en naar huis gebracht en nu staan ze eerst op stal en de merries wel buiten aangezien die wel beweging moeten hebben met hun volle uier....
Maar ik wil mijn veulen wel bij de andere veulens in hebben als ze het land ingaan dan kan ze lekker spelen... Kan ze met Roelien ook wel maar dit lijkt mij goed eigenlijk...
Wat vinden jullie??