Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mrtien_Belle schreef:Gave opening Git!!
@Viet: ik denk dat je mij ook niet herkent op de foto's![]()
Zo ik was net best boos... Ik ben dus cassiere bij bas van der heijden.. en als de winkel gesloten is moeten wij van de kassa nog een half uur met de vakkenvullers spiegelen. Dus wij (alle meiden vd kassa) ging de pakken sap spiegelen. En ze hadden dus blijkbaar vorige week al op hun kop gekregen dat ze het niet goed deden ofzo en ze hadden dat half uur niet betaald gekregen. Nou vanavond begonnen ze weeeeerr.. dat we het maar over moesten doen.. en dat we dus wel gewoon moesten uitklokken.. dus in onze eigen tijd nog alles even over doen.. naja wij waren dus echt boos, want het zag er gewoon goed uit...
maar kunnen ze dat eigenlijk wel doen?? je in je eigen tijd dat laten doen?
knabbelgirl schreef:pffffff wat een verhaal tjel
knabbelgirl schreef:pffffff wat een verhaal tjel
TjelleBieb schreef:Ik kijk wel uit hoor.
Wentos schreef:Nog bedankt trouwens Moon.
Mrtien_Belle schreef:Gave opening Git!!
@Viet: ik denk dat je mij ook niet herkent op de foto's![]()
Zo ik was net best boos... Ik ben dus cassiere bij bas van der heijden.. en als de winkel gesloten is moeten wij van de kassa nog een half uur met de vakkenvullers spiegelen. Dus wij (alle meiden vd kassa) ging de pakken sap spiegelen. En ze hadden dus blijkbaar vorige week al op hun kop gekregen dat ze het niet goed deden ofzo en ze hadden dat half uur niet betaald gekregen. Nou vanavond begonnen ze weeeeerr.. dat we het maar over moesten doen.. en dat we dus wel gewoon moesten uitklokken.. dus in onze eigen tijd nog alles even over doen.. naja wij waren dus echt boos, want het zag er gewoon goed uit...
maar kunnen ze dat eigenlijk wel doen?? je in je eigen tijd dat laten doen?