Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
window schreef:lauraenabe schreef:gewoon proef 4 net als in de B met startkaart geloof ik
en als de startlijsen zo blijven moet ik weer heel vroeg mijn bed uit en _maurits_ ook haha want doe mag lekker mee om voor te lezen![]()
en ik ben bang dat ik niet met de parade mee ga rijden... dan moet abe wel heeeeel lang wachten
jij moet voor manon met window rijden
ik moet dus ook weer vroeg me bedje uit *snif*
doe je verder nergens aan mee dan?
lauraenabe schreef:neem dan wel de spullen voor de ijzers enzo mee haha (waren julie toch)
window schreef:lauraenabe schreef:neem dan wel de spullen voor de ijzers enzo mee haha (waren julie toch)
eey en dat zeg je niet eens even![]()
maar achteraf hadden we dat ding wel bij lag alleen ergens waar het niet hoort haha
VivaLaVida schreef:ah wat poedersuiker zeg voor jou en mazzel!
bah
Ik hoop dat ik de auto hier heb t weekend, weet k namelijk nog niet zeker. Anders moet ik nog even wat anders regelen..
Heb er wel mega veel zin in!
kom je wel kijken AC??
ACSM schreef:Ik ben er wel... Ga schrijven!!
window schreef:manon moet om 09:48 B
ik om 10:04 M1
sabrina om 14:33 springen
best lange tussentijd, word veel rondjes wandelen
window schreef:geen idee haha
maar vond wel leuk
ACSM schreef:VivaLaVida schreef:ah wat poedersuiker zeg voor jou en mazzel!
bah
Ik hoop dat ik de auto hier heb t weekend, weet k namelijk nog niet zeker. Anders moet ik nog even wat anders regelen..
Heb er wel mega veel zin in!
kom je wel kijken AC??
Ik ben er wel... Ga schrijven!!
ACSM schreef:Ja... helaas wel! Ben vandaag weer naar de kliniek geweest. Komende 6 weken rust en speciaal beslag. Zit hem waarschijnlijk in het kroongewricht...
Voor uitgebreid verslag:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=111&t=824571&hilit=
GoldieLoks schreef:Kunnen jullie nog vroeger beginnen? Ik weet niet of ik in het vervolg nog beloof om te komen supporteren hoor![]()
![]()
VivaLaVida schreef:hoe kunnen jullie weten hoe laatje moet?
zie geen lijst?
edit: jaaa en ik wou naast jour ijden in de parade
nou ga ik geen parade rijden hoor
zie geen lijst?
zie geen lijst?
lauraenabe schreef:Jaja, ben al druk aan het oefenen met vlechtenik moet om half 8 bij abe op stal zijn en dan moet ik hem helemaal borstelen tot hij glimt en dan gaat _Maurits_ hem voor me invlechten(zijn gaat ook mee om voor te lezen). en dan rond 8.00 moeten we hem inladen en gaar rijden. heel vroeg word het eigenlijk ook niet voor oms
VivaLaVida schreef:Jepjaaa gezellieee![]()
![]()
oeeh laura dus anandi komt ook! leuk!
ik hoop zsm te weten of ik de auto danmee kan nemen,desnoods ga ik lopend!