TjelleBieb schreef:Als iedereen nou eens zo online blijft voor de hele avond, dan kan ik morgen alvast WEER een nieuw topic bouwen.
Stemt in..!! Moeder niet denk ik

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Als iedereen nou eens zo online blijft voor de hele avond, dan kan ik morgen alvast WEER een nieuw topic bouwen.
lotteluvah schreef:suusiejj schreef:
doet bodyprotector om, cap op , knie beschermers been beschermers. leent peesbeschermers van asra.. zoekt elleboog bescheming
broer springt op suus suus ligt plat komt niet meer overeind door al het spul
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Als iedereen nou eens zo online blijft voor de hele avond, dan kan ik morgen alvast WEER een nieuw topic bouwen.
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:broer springt op suus suus ligt plat komt niet meer overeind door al het spul
eh welk spul
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Als iedereen nou eens zo online blijft voor de hele avond, dan kan ik morgen alvast WEER een nieuw topic bouwen.
kekaro schreef:lotteluvah schreef:
Als iedereen nou eens zo online blijft voor de hele avond, dan kan ik morgen alvast WEER een nieuw topic bouwen.
kyrtjj schreef:mr misschien kan ik mijn pa zo gek krijgen om me te brengen..e ndan dumpen in de stad met broertjes ofzo
TjelleBieb schreef:
Gaat mijn Huubs vreemd met mams?
Ik heb ook altijd pech.
lotteluvah schreef:
Als iedereen nou eens zo online blijft voor de hele avond, dan kan ik morgen alvast WEER een nieuw topic bouwen.
ikke wel hoor.....
hubsie niet denk ik....
Jij kent geen huubs..
kyrtjj schreef:OOH OF DE VRIenDIN VAN MN PAAAA IS GRONINGEN LEUKE STAD STAD?
kekaro schreef:Koen ?
who the f*ck is Koen nou weer ?!?!?!
whahahahahaaha
ehm biebs mijn huubs huub hubs hubby hub is best oud hoor(ohjeeeee als hij dit leest mag ik noooooooooit meer achter de pc
)