Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TjelleBieb schreef:Ik ga nú naar huis..
Ik ben namelijk nog op school, ben ongv. met een half uurtje weer online
Leoniee schreef:Dat andere haflingertopic vind ik ook niet zo idd
Ik kan straks ook wel proberen een logo te maken? Dan kunnen we uiteindelijk de mooiste uitzoeken ofzo?
En oja, mischa's manen. Eh, daar doe ik niks aan eigenlijk. Ze zijn nog nooit geknipt of getrokken, alleen ik was ze elke maand ofzo en dan gewoon uitborstelen. Ik heb ze niet speciaal geknipt of iets dergelijks
Maartje1990 schreef:ik moet binnenkort mt mijn hafje carrousel rijden of 12tal rijden tis maar net hoe je het noemen wil. ben echt bloednerveus want ik moet voorop rijden! die andere kunnen allemaal achter me aan rijden maar ik moet dus echt die hele proef uit me hooft keneen. ben al flink aan ut oefen en duimen dat het me lukt! is voor de opendag trouwens als jullie zin hebben kom ook kijken! op ruitersportcentrem het Ross te kessel in limburg op zaterdag 23 september van 3 tot 6 uur. geíntresserden PM maar!
Gillian1987 schreef:Ik ben ook helemaal haffie gek dus mijn naam mag niet ontbreken van de lijst![]()
#1 Qmiss
#2 Fryaa
#3 Daani
#4 sunnyboy04
#5 Faniek
#6 sjorsie
#7 GirlyMelis
#8 LoiisJee
#9 miekske
#10 Jolandaa_
#11 Matsje
#12 deborah26