. Mocht je hulp nodig hebben!                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
 . Mocht je hulp nodig hebben!                                                         littlesannie schreef:PeerAppel schreef:@littlesannie Het gaat echt goed met jouw Haf of niet? Fijn dat het ponykamp zo leuk was en de dressuurles zo fijn! Die verkleedfoto is echt schattig.
ja het gaat echt super! dankje

En top van je eerste plek!!

Wij hebben heel lang geprobeerd vooraan e parade te rijden, ging de hele tijd op inrijveld goed, totdat we ineens aan moesten sluiten omdat een paar mensjes voorkropen -.-" anders hadden we pal achter jullie gezeten 
 en toch wel leuk dat je vriend ook zoveel plezier met james heeft 

maar komt omdat ik weet dat er niks met Mika aan de hand is en dat ik me ook niet erg bezeerd heb 
 Alleen nog stijve nek gelukkig 

Nooit geweten/gedacht dat daar zo veel hindernissen staan!                                                         

hij was super braaf alleen terugweg wou die de trailer nooit meer op XD

Topper is het toch!
 (en ik reed naast haar met de Drentse vlag  
 )

Nathalie83 schreef:Wat een heerlijke foto's!! Fantastisch om te zien hoeveel verschillende type haffies er zijn![]()
Ik zag mezelf ook al voorbij komen op de bodywarmer foto van Leonie(en ik reed naast haar met de Drentse vlag
)
Hier nog 2 foto's van mij tijdens de western clinic op zondag met Luna
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
                                                         littlesannie schreef:Nathalie83 schreef:Wat een heerlijke foto's!! Fantastisch om te zien hoeveel verschillende type haffies er zijn![]()
Ik zag mezelf ook al voorbij komen op de bodywarmer foto van Leonie(en ik reed naast haar met de Drentse vlag
)
Hier nog 2 foto's van mij tijdens de western clinic op zondag met Luna
[ Afbeelding ] [ Afbeelding ]
hee onze haffies zijn naamgenootjes!
                                                         enefde schreef:@paljaslaura, super leuk! Ik hoop volgend jaar ook mee te doen met de crossclinic als mn studentenbankrekening het toelaat, en anders kom ik fotograveren aangezien ik er toch wel vanuit mag gaan dat ik dan mn rijbewijs heb
Oke na je topic te hebben gezien, ik denk dat ik maar gewoon een keer in ermelo ga crossenNooit geweten/gedacht dat daar zo veel hindernissen staan!
paljaslaura schreef:enefde schreef:@paljaslaura, super leuk! Ik hoop volgend jaar ook mee te doen met de crossclinic als mn studentenbankrekening het toelaat, en anders kom ik fotograveren aangezien ik er toch wel vanuit mag gaan dat ik dan mn rijbewijs heb
Oke na je topic te hebben gezien, ik denk dat ik maar gewoon een keer in ermelo ga crossenNooit geweten/gedacht dat daar zo veel hindernissen staan!
het is zeker super leuk! Alleen is dit niet op ermelo hoor xd is op Bronsveld, lelystad haha xp
 Heb er nu al zin in hihi
 Ik moest echt wel 6 keer kijken 

Lekker hoor zo op het strand. En die collage is ook erg leuk. Lijkt me ook leuk om eens te doen zo'n training.

Ik ben ook weer eens van de partij! Tijdje geleden dat ik hier voor het laatst ben langsgewipt haha! 

)

En Sterre was altijd enorm hyper omdat ze te weinig gereden werd, dus toen ben ik het steeds weer gaan uitstellen omdat ik bang was dat ze gek zou gaan doen. En nu bewijst ze het tegendeel, zo braaf en rustig ze steeds is 

en James die een duikboot na doet hahaha  

ja ze is prachtig. Jij heb ook een brave haflinger zo bij het spoor!

naar fjordenkam naar plumo 
  (zo'n schoonmaak pluim) gegroeit.  

Ze begint ook beter op gewicht te komen he? 
  En Mara is in de hemel met zo knappe hengst haha.