Sandrina schreef:Er is vast ook een lage afsprong...Die hoge afsprong vind ik doodeng! Ben blij dat bijrijder Milou dit gaat doen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shetties schreef:Ik moet me helaas toch afmelden, want ik kan geen vrij krijgen van mijn werk
xTesslove, mag je daar gewoon het terrein op of moet je een afspraak maken (als je gewoon even wilt rijden, geen training oid)?
kiddokids schreef:ik meld me ook af zie het niet zo zitten..
hij moet gewoon nog veel leren en ik ook![]()
vind het er allemaal hoog uitzien
misschien volgend jaar of dat we een keer mee doen.
maar ga eerst indoor eventing hier in lisse proberen.
en dan maar een keer verder kijken
in lisse is er in september ook een cross..
dat is bij mij om de hoek..
en lunteren is best ver rijden..
xTesslove schreef:kiddokids schreef:ik meld me ook af zie het niet zo zitten..
hij moet gewoon nog veel leren en ik ook![]()
vind het er allemaal hoog uitzien
misschien volgend jaar of dat we een keer mee doen.
maar ga eerst indoor eventing hier in lisse proberen.
en dan maar een keer verder kijken
in lisse is er in september ook een cross..
dat is bij mij om de hoek..
en lunteren is best ver rijden..
Hoi,
Ik wilde je even wat vertellen over de foto's haha!
De fotos die ik heb geplaatst waren van de hoogste sprongen die ik heb gemaakt. Er waren een stuk of 10 lage boomstammen en kruisjes, en ook nog een paar op- en afsprongetjes van 40 cm. Verder zijn er 3 watercombinaties waarvan 2 voor iedereen zeker te doen zijn. Verdder nog een driedubbel (die is iets hoger van 50 cm ongeveer. Het rondje om de open plek is iets zwaarder, maar de dingen die ik niet durfde ben ik omheen gereden. Het leuke van de Vijfsprong is dat er sprongen van bb tot M staan. Hier nog wat foto's van de lagere dingen. Daar heb ik er minder van omdat dat er iets minder spectaculair uitzag. (Hoop dat ik je kan overhalen haha!).
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Van de laagste dingen heb ik hélemaal geen foto's. Laagste was denk ik 25 cm. Verder een hele hoop slootjes die heel fijn zijn om techniek te oefenen.
Het ziet er lang niet allemaal zo uit:
[ Afbeelding ]
(1.10hoog x 1m breed ongeveer)
Ik hoor eht wel,
Groetjes