Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Amando is een Arend van de Halte (vv Allacher) x Danka (mv Stroganow)
na een standje van een Bokster uit een ander topic
.
.HorseTopShop schreef:Oh leuk!! Ik heb ook nog foto's van Magister. Was van toen we bij Henk de Brouwer gingen kijken. Geloof dat er ook nog foto's van Magier (Vader van Magister) tussen zitten.
Ik zoek sowieso even de foto's van het springen uit en zal die er ook meteen bij zoeken.

plutolover schreef:HorseTopShop schreef:Oh leuk!! Ik heb ook nog foto's van Magister. Was van toen we bij Henk de Brouwer gingen kijken. Geloof dat er ook nog foto's van Magier (Vader van Magister) tussen zitten.
Ik zoek sowieso even de foto's van het springen uit en zal die er ook meteen bij zoeken.
ow leuk wil je de foto's van magister en magiër sturen? Stanleymes vader staat bij Henk de brouwer.

_Nelleke_ schreef:Wie heeft een haflinger en is ouder dan 21?
Ik merk dat een hoop haflingereigenaren hier op bokt toch wel vrij jong zijn..Voel me voor sommige topics een beetje te 'oud' terwijl ik uiteraard graag over m'n haffie praat. (Waar het hart vol van is, stroomt de mond van over...
)
Dus, wie (21+) heeft zin om gezellig mee te babbelen over hun haflinger? En waarom heb je ooit een haf aangeschaft? Was je toen jonger of ook al 21+?
) en omdat mijn vader de 60 is gepasseerd, wil hij op 100% safe gaan, ondanks dat hij al meer dan 40 jaar bij de ruiterclub lid is, het wilde hoeft van hem niet meer. Ik rij er vooral bosritten mee en pap mennen 

)