ik kom me hier ook ff melden
ik en sins vrijdag trotse eigenaar van een hafje van 2,5j genaamt aykalisa en ayka
vandaag loopt ze trg op de weide we hebben haar eerst op de padock laten lopen omdat ze moeilijk was voor te nemen en nu lukt het al redelijk goed en sins vanmiddag op de wei gestoken dat beetje groter is....
en weg was ze
heb dr lekker laten doen en hopen dat het morgn goed gaat gaan. heb ze lekker gepoest en een beetje met haar aan de hand verder de manege verkent. en ze doet het goed voor zo groen te zijn want ze komt eigenlijk gwn van de wei en er is niks niet mee gedaan geweestons ayka op de wei ze had der deugt van
, lukt niet altijd). Maar over het algemeen doe ik veel met haar omdat in die conditie op pijl wil houden.
. Zit echt na te genieten op de bank. Beetje jammer dat veel foto's zijn mislukt omdat het te donker werd, maar hier toch een aantal om een beetje een beeld te krijgen. Denk dat jullie ook wel blij worden hiervan 

en dat we ondanks dat het soms niet goed gaat toch altijd vrolijk verder gaan.

Zou het kunnen liggen aan t voer??? ze kreeg altijd Pavo Nature's Best en nu krijgt ze ook een Basis brok erbij. Hoorde dat ze ook gister niet zo braaf was geweest. Normaal haalt de eigenaresse haar altijd binnen maar nu deed Henk, die daar werkt, het. Ze was blijkbaar met haar oren in de nek in volle galop op hem afgekomen en toen deed ze een noodstop en draaide haar kont om uit te halen. Toen is Jennifer die daar wat paarden rijdt te hulp geschoten maar daar probeerde ze dus ook naar uit te halen, vreemd he???????????
Dit heeft ze echt nog nooit gedaan.