Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:Komt ook ff binnenvallen..
Planning is dat ik er zaterdag ook ben, samen met camera
Omdat ik maar weinig "echte" namen ken, maar vooral boktnamen dacht ik gooi ff berichtje hier neer.
Wil je je proef/bestgaand/springen op de foto pb me ff je naam/tijd/ringnr
suffie schreef:Door de omstandigheden ivm het overlijden van Jetske, stond er op de site dat het stalplan ter plekke was in te zien en meestal staan er ook namen op de deuren. We hebben nu alle stallen, dus ik denk (en hoop) dat we allemaal in de echte stallen bij de hallen staan.
Bailey_4ever schreef:Heeft iemand toevallig nog pektouw? Denk het niet he? Het bleek ineens op bij de ruitersportzaak terwijl ze altijd voorradig zijn.
mama gelijk 'ohhh dat had je ook eerder moeten regelen, net als voor school. Daar was je ook al te laat meeniet echt slim he'
Nee wrijf het er lekker in zou ik zeggenNu heb ik dus wel mooi een probleempje..
Bailey_4ever schreef:Bailey_4ever schreef:Heeft iemand toevallig nog pektouw? Denk het niet he? Het bleek ineens op bij de ruitersportzaak terwijl ze altijd voorradig zijn.
mama gelijk 'ohhh dat had je ook eerder moeten regelen, net als voor school. Daar was je ook al te laat meeniet echt slim he'
Nee wrijf het er lekker in zou ik zeggenNu heb ik dus wel mooi een probleempje..
Hier ook nog maar even...