Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fijn dat er zoveel stallen zijn, ik blijf ook slapen dus die stal heb ik wel nodig. Gezellig al die haflingers bij elkaar. Blijven er veel mensen pitten?

Ik had het nog willen overleggen met paps, maar vanochtend knallende ruzie dus ik heb het maar even gelaten
Hoop dat je vervoer kan vinden, zou anders echt balen zijn..

Bailey_4ever schreef:Ja zeker weten meeten suusIk had het nog willen overleggen met paps, maar vanochtend knallende ruzie dus ik heb het maar even gelaten
Hoop dat je vervoer kan vinden, zou anders echt balen zijn..
@merel leuk! Nog iemand die blijft slapen, wordt retegezellig denk ik zo. Mag er eigenlijk alcohol mee? Kunnen we een drankje doen met de meerderjarigen

Ik meende dat ik geen lidmaatschap meer heb. Ik heb toen betaald, speciaal voor ermelo een lidmaatschap tot het einde van het jaar. Dus verval in Januari dit jaar.
whaha ik heb maar even nog een mailtje gestuurd met een duidelijk uitleg hoe het nu zit en excuses voor de veroorzaakte verwarring. 
maakt het misschien wat officiëler . 

Ik zat te twijfelen of ik die frontriem wel wou houden maar het misstaat eigenlijk niet .
Vind hem met de originele front altijd erg chique.