Als je haar ziet dan verhult ze dat wel met haar ego en d'r grote hoofd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als je haar ziet dan verhult ze dat wel met haar ego en d'r grote hoofd

cashlee schreef:ik heb er 1 van achilles van het dolland Atent! Ik ben benieuwd naar foto's van de jouwe.De vader van mijn haflinger is Achilles van het dolland, vadersvader is Allacher. In augustus op 4 jarige leeftijd gemeten op 156,5
Verder nog haflingers hier van Achilles? Hoor het namelijk niet vaak. Allacher is een stuk bekender. Ik heb ook geen idee of er bepaalde 'trekjes' of karaktereigenschappen zijn van haflingers uit de A-lijn? Of Achilles/Allacher? Lijkt me namelijk leuk om te vergelijken.
knetterhard schreef:volgens mij zijn de Allachers wat meer sportgefokt en hebben ze net dat extra, ook wat betreft hun karakter zijn de meeste net wat pittiger dan de gemiddelde haflinger
Alleen jammer dat het zo'n veelgebruikte hengst is. 
sportgefokt. Erg pittig, vrij eigenwijs maar gaat voor je door het vuur! Ze is ook erg veelzijdig. Is overigens een bijna 5 jarige 1e premie merrie van 1,50

cashlee schreef:Ja ruin keuren kan maar dan is het alleen maar voor de leuk en dan met name voor de eigenaar. Voor de fok heeft het namelijk geen toegevoegde waarde meer. Ik ben lid van het KVTH en zie de oproep altijd in het maandelijkse blad staan. Denk dat je op de website van het KVTH ook informatie kan vinden. En anders even vragen op het haflingerforum. Daar zitten de echte kenners

FahyaFemke schreef:Ik heb een haflinger in de verkoop: Amy van Bemace. vader Achilles van het dolland en dan Amadeus.
dus ik heb ook een A-lijn haflinger? Wat leuk om hier allemaal te lezen en foto's te zien!
hier de mijne:
ik krijg geen grotere foto's hier, ze zijn uit mijn verkoop advertentie
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
het is een pittige dame, staat met dit weer de hele tijd te springen in dr paddockje. Géén kinderpony (althans, nog niet?) en geen wit!
Ze lijken ook erg veelop elkaar. Hoe oud is Amy?
Was die niet eerst van Inge?
)