Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Bitje_ schreef:haha maken de punten veel verschil dan vergeleken gewone wedstrijden?
Carolien007 schreef:Succubi schreef:@Mandarijn: Kan je anders niet een crosstraining meepikken?
@Caroline: Leuk als je bijrijdster meedoet! Dressuur is de eerste proef meestal in de dichte buitenbak, 2e proef in de buitenbak met struiken afgezet. Springen is ook in de dichte buitenbak
Ik heb er wel weer enorm veel zin in!!
tja springen en crossen weet ik altijd wel, maar dat dressuur. Als er maar iets meer dan bordjes is vind ik het prima, heeft ze iets meer een opgesloten gevoel. Maarja nu Annebel weet dat ze er met de cross overheen mag weet je het nooi met haar als die echt geen zin heeft in de dressuur
. hahah zie dat wel goedkomen. Mar er zijn ook proeven zonder galop toch?
Las op de site dat het gewoon een B-proefje is, ach dan kan ze het altijd proberen, tegen die tijd rijdt ze ook langer natuurlijk en anders maar wat minder punten en voor het gevoel een fijn proefje.
Succubi schreef:@Leonoor: idd! Het is ook echt een uitje en een vakantie met je paard, heerlijk!
Hier ben ik alleen nog maar paarden tegen gekomen. En omdat je met een haflinger komt gaan ze hier ook nog allemaal staan kijken wat je ervan bakt. Gelukkig interesseert mij dat geen hol en stap ik op mijn natte modderige pony met een wit dekje, broek en flink roze jasje zo de bak in. En lach het laatst als die bloedpaarden door de bak heen bokken tijdens de proef
Cynn_x schreef:Yep, 't is officieel! Ga me vanavond voor dressuur (onderling nog, nog ff niet officieel) inschrijven op de zaterdag.
En zondag kom ik dan gewoon lekker fotograferen! (Dus wie op de foto wilt.. ik zal wel ff een outfit bedenken die te herkennen is en dan moet je maar roepen als je op de foto wilt..)
Mandarijn schreef:Flurk schreef:Nou ik heb ingeschreven en nu maar afwachten.
Hopenlijk is er wel een stal anders is het niet te doen.
Wil iemand mijn voorlezen? Ik ben helemaal 'alleen'
Anders begin ik de proeven vast in mijn hoofd te stampen
Als je op zondag gaat wil ik wel voorlezen eventueel.
Cynn_x schreef:Yep, 't is officieel! Ga me vanavond voor dressuur (onderling nog, nog ff niet officieel) inschrijven op de zaterdag.
En zondag kom ik dan gewoon lekker fotograferen! (Dus wie op de foto wilt.. ik zal wel ff een outfit bedenken die te herkennen is en dan moet je maar roepen als je op de foto wilt..)
_Aurora_ schreef:als ik er bij ben zal ik ook wel mijn camera meenemen voor tussendoor
Flurk schreef:Cynn_x schreef:Yep, 't is officieel! Ga me vanavond voor dressuur (onderling nog, nog ff niet officieel) inschrijven op de zaterdag.
ook graag