Maar ik ga gewoon fanatiek aanmoedigen en zelf even een rondje rennen voor de exterieur keuring.. Daar doet ze wel aan mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GittekeZ1 schreef:Wat vreemd dat je al in in een andere klasse zit en dan in een lagere klasse mag starten
Vreemde hoor ook niet echt eerlijk lijkt mij
Ladyspot schreef:GittekeZ1 schreef:Wat vreemd dat je al in in een andere klasse zit en dan in een lagere klasse mag starten
Vreemde hoor ook niet echt eerlijk lijkt mij
Zelfs zo lagere klasse MOET starten. Onze selecties zijn nu eenmaal zo vroeg, hebben wij ook niet verzonnen en ja dan kan je ondertussen doorgaan als je je winstpunten hebt behaald.
Kelly_J schreef:Ladyspot, ik wil er wel één van je overnemen! Heb je kaarten per dag of ook een passe partout? Die zoek ik namelijk..
Weet iemand ook hoe de slaapplaatsen dit jaar geregeld zijn? Het is alweer 4 jaar terug dat ik er was en toen sliepen we gewoon voor Misty's box. Is dat nu ook weer zo of moet je persé in een tentje buiten? Ik blijf namelijk liever in de buurt van Misty.. Voor het geval dat..
Ankie_Boris schreef:Oeff..voor de stallen slapen, deden wij voorheen ook altijd, maar sinds een aantal jaren, godzijdank, al niet meer. Ik vond het vreselijk! Idd lekker in de veewagen![]()
Ik heb nog steeds geen boekje, sta er wel in. Ook nog geen rekening v.d. gereserveerde stal gehad. Zo maar weer bellen, want op mijn mail wordt niet gereageerd... *zucht*