wat ik me afvraag, of het adres wel klopt. want als ik google op manege de stroomruiters kom ik op een ander adres uit dan wat op het inschrijfformulier staat
Haha Ik denk dat het het voor mij niet gaat worden, ben hondsberoerd van mijn medicijnen en dan kan ik beter een keertje buiten foto's komen maken, dan weet ik zeker dat ze goed gelukt zijn!
Daar heb je gelijk van.. Nou, ik hoop heel hard dat we het kunnen vinden, want op google maps en op streetview zien beide adressen er uit als een gewone woonwijk..
Ja, maar met die lijsterlaan had je helemaal niet goed gezeten Je vind het wel, het staat goed aangegeven Maar jullie komen daar wel bij die pijl Beilen in he? Want dan kun je dus gewoon op de rotonde rechtdoor en de 2e links, dan ben je er al
Ja klopt, daar komen we er in.. Dus het komt helemaal goed Het is 1.25 uur rijden.. En wil zo rond kwart over 2/half 3 arriveren. Dus ga hier rond 1 uur weg.
S_uus
Mijn stalgenoot is gestopt met Anton in de 2de pak. Op een rechte lijn gleed Anton al, en dan ook nog A-C lijn toen ze net binnenkwamen. Bak was te nat en te klein , jammer.
1ste proef ging super goed, belachelijke punten, sterker nog ze reed TEVEEL bergop?
Janine001
Geplaatst: 12-11-11 19:08
Ben ook weer thuis, nou al een tijdje maar ja... De eerste proef had ik 180 punten, maar het voorlezen ging in het begin niet goed en was vergeten beenbeschermers af te doen. Dus ja minpunten jammer genoeg. De tweede proef had ik 190 punten en een 2de prijs. Kreeg Summer fit