Morganya schreef:muppetmayo schreef:Sorry had niet echt de tijd om goed te reageren dus pas laat reactie.
Vind ze alletwee zo op het 1e oog ertussenin ogen. Niet de hele moderne haf, niet dat hele ouderwetse, beetje ertussenin. Vind dat ze een vrij lange rug hebben (maar dat kan ook vertekenen hoor, vind t lastig te zien).
Ze lijken niet dat hele "gedrongen" te hebben.
De linker vind ik wel ouderwetser dan de rechter overigens.
/edit als ik wat beter kijk, lijkt het wel dezelfde alleen in een slanker uiterlijk![]()
Vind het ook echt doodzonde dat ze steeds maar luxer en luxer willen. Ben het er wel mee eens dat een deel bespiering/vet of het juist ontbreken ervan een hoop kan vertekenen zo op het 1e oog.
Dat is het ookVind het zo opvallend dat ze ouderwetser genoemd wordt naarmat hoe dik ze is, dus effe checken en daarom ook de vraag waarom.
Maar eigenlijk is er weinig ouderwets aan haar, behalve haar hals, stokmaat en hoe breed ze is (ook boommaat 37) Ze heeft een te lange rug, te lang voorbeen, te lange hals, te weinig behang aan de benen en te fijn hoofd voor een ouderwetse haf. Ook de masieve broekspieren en dikke kont van een klassieke haf zal ze nooit krijgen. Overigens ook 20 jaar oud.
Haha zie je wel.. Ik keek nog eens en dacht, wat eens, t lijkt wel dezelfde

/ is blij dat ze nog niet gek wordt

Overigens vind ik de laatste haf die getoond wordt echt wel degelijk luxe...