Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Balou_k schreef:DAPHNE
TS ik ben geen klein kind meer dat aangesproken moet worden dat ik mijn naam er bij moet zetten, op een gegeven moment ken je hier iedereen wel..
Ik denk dat ik mezelf terug trek uit dit topic, ik heb geen zin om bij elk bericht mijn naam er bij te moeten zetten.. Ik heb al een paar keer mijn berichten express veranderd en mijn naam er bij gezet..
Maar ik ben GEEN klein kind,
@ Witje je vergeet je naam
witje789 schreef:Balou_k schreef:DAPHNE
TS ik ben geen klein kind meer dat aangesproken moet worden dat ik mijn naam er bij moet zetten, op een gegeven moment ken je hier iedereen wel..
Ik denk dat ik mezelf terug trek uit dit topic, ik heb geen zin om bij elk bericht mijn naam er bij te moeten zetten.. Ik heb al een paar keer mijn berichten express veranderd en mijn naam er bij gezet..
Maar ik ben GEEN klein kind,
@ Witje je vergeet je naam
sorry
doei schreef:Leuke foto Maxielover!
Hij zit daar prachtig in zijn vachtje zeg!
Nathalie83 schreef:Nalie;
Ik moet ook eigenlijk eerlijk zeggen dat ik beter ben in boktnamen onthouden dan echte namen.. Helemaal als er zoveel mensen in 1 topic zitte..
Maargoed.. Komen zoveel nieuwe haffies voorbij!!
Als er trouwens iemand is die Levera van Steenbergen kent hoor ik het heeeeeel graag!!..
Balou_k schreef:Nathalie83 schreef:Nalie;
Ik moet ook eigenlijk eerlijk zeggen dat ik beter ben in boktnamen onthouden dan echte namen.. Helemaal als er zoveel mensen in 1 topic zitte..
Als er trouwens iemand is die Levera van Steenbergen kent hoor ik het heeeeeel graag!!..
DAPHNE
Zijn het niet de namen zijn het de ava's
Balou_k schreef:DAPHNE
Maxielove je vergeet ookal je naam..
Maar ik hou ook van Bruin, bruine peesset, dekje, bruine cap bruine broek![]()
Bruin paard?
Maxielover schreef:Balou_k schreef:DAPHNE
Maxielove je vergeet ookal je naam..
Maar ik hou ook van Bruin, bruine peesset, dekje, bruine cap bruine broek![]()
Bruin paard?
Maxielover :
Ik had het binnen 1 minuut al gewijzigd, dus wat zeur je ?
En nee, natuurlijk geen bruin paard, veeeeels te saai !Als ik voor bruin ga hou ik het bij cap, zadel, hoofdstel, dekje, schoenen + chaps en mss ook m'n zweep. Peesjes mss later ook nog, maar ben momenteel al dolblij met de zwarte peesjes die passen om de benen van mijn paard !
Nathalie83 schreef:Nathalie83 schreef:Nalie;
DAPHNE
Zijn het niet de namen zijn het de ava's