Anna had twee keer 186, dus dikke prima! En afgelopen weekeinde in Haskerhorne nog een keer 190 en 194, waarmee ze een keer eerste en een keer tweede werd, dus nog dikkere prima!
'k Heb Larissa altijd errug leuk gevonden, dus als de kleine man zo op haar blijft lijken zit ik gebakken!!! Super ook dat het zo goed gaat met Anna en haar, zeg! Kan de KVTH je ook niet verder helpen in de zoektocht naar Mentos of is 'ie niet overgeschreven door de nieuwe eigenaars? Zou inderdaad heel erg leuk zijn om te zien hoe hij uitgegroeid is.
Leuk om haar weer even te zien! Dat snuitje op die 2e foto!!! Veel plezier met inspannen, ben benieuwd wat ze er van vindt! Ze heeft wel al gesleept enzo?
Ilsje87
Geplaatst: 19-07-12 13:55
Meiden! Wat is het stil in het topic. Hoe gaat het nu met alle half broers en zusjes?!
Ik heb trouwens het inspannen gelaten voor wat het is..
Ik had eerst een tuig, bij de kar gekregen die was veelste klein en trok ze zo stuk. Toen een heel nieuw tuig gekocht (maat full) paste ook niet! Ze heb een te grote kont. Ik was alleen wel geteld 2 dagen te laat met terug sturen dus kreeg me geld niet terug en mocht hem ook niet meer ruilen. Toen was ik er zo klaar mee dat ik het misschien over een paar jaar ofzo weer ga doen, maar nu even laat voor wat het is.
Ik heb nu me eerste klassieke dresuur/rechticht les gehad. Gewoon grondwerk, dit was ook errug leuk! Dus daar gaan we nu mee verder.
@Ilsje87: jeetje wat jammer zeg! Zou het tuig inderdaad op marktplaats zetten. Wij hebben ons weten te plaatsen voor de Nationale met bestgaande en L1 dressuur. Hadden 8 juli selectiewedstrijd en waren waren nr 3 die door mochten met bestgaande en waren 1e en 2e met dressuur. Helemaal blij dus en doen ook nog mee met exterieurkeuring, dus druk programma
Hey leuk Birmaantje, gefeliciteerd! Ik zou je tuig ook op MP zetten Ilsje, als het nu niet past dan gaat het hem over een paar jaar ook niet worden met dit tuig... Of alleen kijken voor een broek in een grotere maat? Misschien wil de leverancier je daar nog wel bij helpen? Ik ben vorige week, tijdens de vierdaagse van Dwingeloo, met Stoer langsgereden bij Maldwyn! De route voerde gewoon langs de kleine man! Zooo leuk, hij stond te grazen en toen ik hem riep kwam hij aansjouwen, gevolgd door zijn huidige kudde (de trekpaarden; een blauwe ruin van 3, een merrie met veulen en zijn beste vriend Aran, waar hij al sinds november mee samenwoont, die twee zijn echt Jut&Jul samen). Hij is helemaal meegewandeld langs het draad, heeft nog even laten zien dat hij nog steeds heerlijk kan bewegen en ziet er happy uit, hij stoeit en speelt met het veulen en de andere jongens en ontwikkelt zich echt goed. Hij mag alleen wel haast stoppen met groeien, ik ben 's avonds natuurlijk nog even terug geweest zonder Stoer en de wagen, om hem even te knuffelen, maar hij doet niet onder voor het gemiddelde KWPN enter, hij is grooooooot... Zo leuk om hem te zien opgroeien!
Wat ontzettend jammer Ilsje87, Mijn fjod is aangespannen beleerd en daar heb ik toen ook zo'n gedoe mee gehad. Op een gegeven moment was ik er ook klaar mee en heb toen een jaar niets gedaan wat mennen betreft. Nu heb ik laatst van mijn ouders een tuig met wagen gekregen en dat past allemaal perfect. Dus nu tog maar weer begonnen. Het is wel erg leuk voor de afwisseling.
Met Mauritz gaat het ook nog steeds goed! Laatst wel even een down periode gehad maar gaat nu weer de goede kant op. We zijn tevens geslecteerd voor de Friese kampioenshappen.
XxNooh, ik zag ze te koop staan op Mp, heb met belangstelling gekeken, want de moeder van deze leuke dames heeft ook nog eens dezelfde vader als Maldwyn's moeder. Is dus wel heel erg familie! Fijn dat jullie een goed plekje voor ze hebben kunnen vinden en super leuk dat je ze hier nog even "spamt".
zo das wel erg familie dan! Wat leuk! ze staan nu samen ergens helemaal boven aan, vlak bij ameland ( of t was een ander eiland ) afgelopen maandag zijn ze opgehaalt, en de moeder van deze damens is woensdag naar haar nieuwe eigenaar gegaan, 7 km verder op
Ja, zag haar ook te koop staan in dezelfde advertentie. Was deze merrie (samen met Maura dan denk ik?) niet aanwezig bij de hengstenshow van de Kymmelshof 2 jaar geleden? Toen ze net met Midas-Hanja en kind de baan in kwamen maar het zo begon te hozen dat het programma is stilgelegd? Na de regen is het programma weer opgepakt, maar vanaf het volgende onderdeel, Midas-Hanja is toen niet meer teruggeweest... Volgens mij was het veulen toen pas een paar dagen oud!
Mnon1994
Geplaatst: 03-08-12 19:16
ja klopt helemaal! wat leuk dat je dat nog weet haha! nee dat was met evita. ik heb dr denk ik nog wel een foto van. daar was evita indd nog niet zo heel oud. evita is van 29 maart. en de show was ergens begin april? ze stonden daar omdat de merrie weer gedekt werd door midas hanja:)
Ooow wat leuk dat je nog een foto hebt! Wel vreemd, het ziet er helemaal niet naar uit dat er een paar minuten later een wolkbreuk ging komen, maar het was toch echt zo! Was inderdaad begin april, dus de merrie zal met de veulenhengstigheid opnieuw gedekt zijn.
Heb je toevallig van die dag ook nog een leuke foto van Midas zelf? Dat zou gaaf zijn!