Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Succubi schreef:Volgens mij klopt 14uur niet!! Vorige week werden de groepen samen gevoegd en begon de les om 15:30
@Chasey: Ik ben er meestal ook een half uur van te voren en ik houd een kwartier extra mocht het verkeer tegen zitten en een kwartier eerder inladen als je paard niet meteen de trailer op loopt (dan kan je dus een half uur aanklooien).
Dan ben je er meestal 3 kwartier van tevoren, kan je je pony uitladen, opzadelen, erf verkennen en warm rijden
MICHEL: Weet jij hoe laat de cross begint?
Succubi schreef:Thanx Michel!![]()
Nou... Bij ons zijn er zadeldieven geweest en alle zadels zijn gestolen (incl de mijne)...
Ik heb er 1 kunnen regelen maar dat is een dressuur zadel... Dat word leuk zondag
Succubi schreef:Oh... eeeh geen idee meer wat ik heb opgegeven.
Het zal wel 60cm zijn. Of 40.
Marny en ik kunnen wel een 60 of 80cm parcour maar Marny heeft "stage fright" en bevriest op het moment dat het erop aankomt (zowel springen als dressuur).
Gezien ik de afgelopen maanden nauwelijks heb gesprongen en het er voor hafdagen er niet in zal zitten gaat het leuk worden
Chasey schreef:Ik vond het ook super leuk! En ik heb al weer zin in de 28ste! Maar wel erg spannend hoor haha. En James was echt super moe, maar heb het idee dat hij het leuk vond![]()
Onze crosslingers!! Wat hadden we het getroffen met het weer.
Heb nog veeel meer foto's, maar dit zijn zo ff de foto's die ik 1 2 3 heb waar meerdere van ons op staan.
En tja... wat moet ik er van zeggen....James en ik waren wel een beetje aan het klungelen.. hihi. Maar toch vond ik het niet verkeerd voor onze eerste keer!