Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
amazone77 schreef:met deze 2 hengsten komen ''wij'' naar de keuring.
een 3 jarige Aron van de haflingerborg.
en een 4 jarige wirbelstein.
bijde hengsten kunnen super bewegen en zijn flink aan de maat. 1.54m hoog!
GittekeZ1 schreef:op verzoek gecopie van het Haflingerforum
ik hoop niet dat ik iets illigaals doe maar voor de gene die niet kunnen inloggen
Gehele uitslag HK 2011
door Jossie op wo feb 02, 2011 16:46
Sjelle schreef:Zonde amazone maar als je dan zo sterk in je dier geloofd dan wacht je toch gewoon een jaar! Dan maar 10 cm echte manen is beter dan zo denk ik dan!
Als je kans pakt om hem ggk te krijgen dan moet die natuurlijk er ook helemaal zijn!! En dan vind ik het zonde om hem zo te presenteren.
Waren die extensions in overleg gegaan bij de kvth? Ik kan me namelijk voorstellen dat ze dit ook in hun beslissing hebben meegenomen omdat het onder te veel bewerken zou kunnen vallen?
Overmatig toiletteren?
Sjelle schreef:@girlgamer ik doelde niet op jou met niet netjes.
Doei verteld hier hoe het volgens haar zat met de hengst die had geschuurd en noemde hier als eerste de verkeerde hengst!
En noemt vervolgens ook de vader van dat dier en de andere broer ervan...
Zo komen er verhaaltjes in de wereld die er niet zijn!! Dat is erg zonde.
Bluem schreef:Vergissen is menselijk, een mod kan dat zo oplossen.
Geen misse hengsten amazone77!
En nu is een nieuwsgierige vraag van mijn kant voor de 'kenners': aan welke bedragen moet je nu denken voor een hengst die niet werd goedgekeurd? Prijs waarvoor ze verkocht worden hè, geen gekke vraagprijzen. Reacties mogen per pb.
Doei als je aanwezig bent; normaal gesproken sta ik weer in de piste tijdens de keuring, om de hengsten te fotograferen. Kom gerust iets zeggen!