Maar hij heeft ook aardig wat spieren opgebouwd
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar ik vind jou twee paardjes nou niet echt ver van het oude tank principe af zitten hoor. Bijvoorbeeld de bouw van Goldy ligt niet zo ver af van die van Pauline. Ze heeft echt die forse nek en die ronde billen erop zitten. En dat heeft Wolder ook. Goed voorbeeld van meer rijtypisch fokken zonder het ras uit het oog te verliezen. Maar nogmaals, in mijn ogen, het is enkel mijn mening.

Nessie schreef:Velen die ze kennen vinden ze wel modern, waar ik dan weer blij mee ben. Want ik blijf erbij dat het moderne type bij mijn plaatje aansluit. (Heb eigenlijk tot nu toe nog nooit gehoord dat ze ouderwets zijn)
)
)
, welke ik heel mooi in verhouding vind.
en die vind ik ook mooi. Mooie verhoudingen indd. Mag van mij nog wel ietsje zwaarder. Maar opzich vind ik dat wel een mooierd. Hij heeft wel de vooruitstekende borst, de ronde billen en sterke hals. (Het is wel een hengst natuurlijk
) Ik zou hem combineren met een haflinger zoals Pauline. Een moderne haflinger die wel écht haflinger blijft.

.